hoi heb vandaag de 20 weken echo gehad was duidelijk te zien allemaal lengte,niertjes,hartje,hersentjes beentjes,handjes,navelstreng hebben alles echt duidelijk gezien was super geslacht wouden we niet weten dus dat heeft ze ook niet laten zien heb ook gevraagd waarom ik het nog niet zo voel komt door een buik wand correctie en om dat de eerste een keizer snee was daar door heb je meer weefsel en is je huid dikker kon totaal geen kwaad was dus super positief
Gefeliciteerd! Ik heb hem vorige week gehad, hier ook alles goed! was zooo blij! ik was ongelooflijk nerveus voor de 20 weken! had jij dat ook? Wij krijgen trouwens een zoon, wij waren veel te nieuwsgierig groetjes, Leonie
wij waren ook heel nerveus voor de 20 weken echo ik voelde al 2 dagen de baby niet ( voelde al weinig maar nu niks ) en me bloeddruk was weer wat hoger afgelopen dagen maar alles was goed gelukkig mijn man wou wel heel graag weten wat het was maar ik zelf wil het niet weten vind het spannend als ik het aan het eind hoor toen zij hij als jij het niet wilt dan ik ook niet dus daar was ik wel blij mee blij te horen dat daar alles ook goed is afz miranda
ja nu je het zegt wel toevalig hou me op de hoogte hoe het bij jouw gaat zou ik wel leuk vinden groetjes miranda