Heel erg veel sterkte!! Ik weet helaas zo goed hoe het voelt Neem de tijd om dit verdriet een plekje te geven.
hoi laska hier was het woensdag ook slecht nieuws, maar omdat ik al bijna een week aan het vloeien was en er gek genoeg "liefst zo snel mogelijk van af was" mocht ik gisteren naar de gyn en vandaag curettage gehad. hoop dat het bij jou ook snel gaat zodat je het ook kan afsluiten en een plekje kan geven. heel veel sterkte de komende tijd... xx
Hoi Laska, Wat een verdrietig nieuws . Het was natuurlijk wel een teken dat het zo ver achter lag in groei, maar je houdt je dan toch vast aan de positieve verhalen van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt. Ik herken dat gevoel wel, dat je zo snel mogelijk niet meer zwanger wilt zijn. Ik vond het verschrikkelijk om met een dood vruchtje rond te lopen. Bij mijn zoontje* was het nog erger, dan kromp ik ineen van verdriet bij elke schop die ik van hem voelde. Meid, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd met dit verlies. Ik hoop voor je dat het alsnog spontaan op gang komt en dat curettage niet nodig is (alhoewel ik de curettage niet als een heel zware ingreep heb ervaren, het is alleen geestelijk minder prettig dan een spontane miskraam). Knuffel!