erge rugpijn, miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by muisje14, Feb 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik heb sinds vanmiddag erge rugpijn. Vanmiddag ook een echo gehad, maar daarop was in een hoekje heel moeilijk wat te zien. Na een 'meting' zou het 6 weken zijn terwijl ik denk dat ik 7 weken en 2 dagen ben.
    26 dec laatste ongi en 23 jan eerste positieve test.

Nu is het afwachten of dat het een miskraam wordt of dat de baby een groeispurt gaat maken/of ik ben minder ver zwanger. Er klopte geen hartje.

Kan lage rugpijn bij een MK horen? Ik heb geen bruikkrampen of bloedverlies. Soms wat licht rozeverlies gehad, maar dat was steeds na de harde ontlasting.

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Lastig te zeggen, had je een inwendige of uitwendige echo? Ik hoor dat je aan uitwendige echo's met deze termijn eigenlijk nog niks hebt. Zo heb ik een miskraam gehad maar blijven mijn tests positief ondanks dat de uitwendige echo niks liet zien. Ik zit nu te wachten tot maandag, als ik dan nog steeds positief test gaan ze inwendig kijken en weet ik pas meer...

Lage rugpijn kan ook gewoon een zwangerschapskwaaltje zijn, geen bloed geeft moed is een veelgehoorde kreet hier :) Succes!

3. muisje14

muisje14 Niet meer actief

in en uitwendig gekeken. hier de nieuwste apparatuur en ik moet zeggen dat we uitwendig een beter beeld hadden dan inwendig

Share This Page