Dag mensen Ik ben net 18/8 om half 2 naar de gyno geweest en nu zit ik eigenlijk nog met een paar vraagjes. Die heb ik niet aan haar gesteld, omdat ik eigenlijk zo snel mogelijk wegwilde zodat ik ff lekker een potje kon janken. Heb 28 mei voor de laatste keer mijn menstruatie gehad en sindsdien blijft ie uit. Heb wel al een maand of wat last van mijn buik, dus de h.a. had me doorgestuurd naar de gyno. Die heeft een inwendige echo gemaakt en nu heb ik een verslag van haar gehad met wat uitslagen erop. Nu staat er op, dat er in mijn rechter adnex (eierstok) follikels aanwezig waren en in mijn linker niet. Wat betekend dit? Dat de linker geen eitjes (gaat geven) geeft? En ze verschillen heel erg veel van grootte, links is hij 6,4 ml en rechts 13,3 ml. En er staat ook: follikel meting rechts, follikel 1 rechts is 1.10 cm groot. Is dat normaal? staat ie op springen? Heb werkelijk echt geen idee!! Ze vertelde me namelijk ook dat ik nog geen eisprong heb gehad. KuZzzz wanhopige wendy ZEIK ZEIK ZEIK ZEIK ZEIK SORRY DAT IK JULLIE LASTIG VAL
Bah wat vervelend. Ja zo'n bezoek is zo wie zo al niet prettig, en als je dan ook nog met zoveel vragen zit........ Ik kan je helaas niet helpen, maar misschien dat je de huisarts kunt bellen hierover? groetjes sandra
jah helaas kan dat maandag pas. Misschien dat iemand het hierzo wist. Ik heb zo'n huisarts die je alleen maar kan bellen van half 9 tot half 12 sochtends en de rest van de dag zijn ze niet bereikbaar en kun je alleen voor noodgevallen bellen. grrrr
hoi wendy, wat rot allemaal meis... moet je binnenkort weer terug komen? ik weet niet goed wat dat betekend wanneer er geen eitjes zichtbaar zijn in 1 eierstok.... een follikel van 11 mm is heel gewoon. een follikel groeit vanaf je menstruatie. wanneer deze ongeveer 20mm is, dan springt je eitje.. als ik jou was, zou ik al je vragen even opschrijven, en een rustig gesprek aan gaan met je huisarts... sterkte meis, liefs elfje