: heeeeey voor degene die het al weten of nog willen weten, wanneer deed je/kun je geslachtsbepaling doen? ik zie zoveel verschillen, wanneer ging jij :
Ik ga vandaag over 3 weekjes, Ben dan tussen de 16 en 17 weken zwanger. Ze zeiden mij dat er een grote kans was dat ze het geslacht kunnen zien, maar ze garanderen niks... Dus erg spannend! Bij het echobureau waar ik ook mijn 20 weken echo laat doen, doen ze geslachtsbepaling vanaf 20 weken. Ik kan ook niet wachten het te weten! Liefs
Met 17 weken en 5 dagen. Op de echo die ik met 14 weken kreeg zag ik al een piemeltje, maar toen wisten ze het nog niet zeker. Met bijna 18 weken dus wel.
Met 15 weken 4 dagen. Was toen 90% een meid. Gelukkig had ik zelf vrij snel door dat de navelstreng ervoor zou liggen (een navelstreng geeft ook 3 streepjes, zie album). Met 20 weken was het duidelijk een jochie en 4 keer daarna ook nog
Met de echo voor de nekplooimeting (12 weken) dachten ze te zien dat het een meisje was.. Met de 20 weken echo wisten we het zeker!
met 16,4 weken 100% een ventje! Met 20, 25, 28 en 33 weken nog steeds een ventje. Oh en bij de geboorte ook
Eerste: met 29 weken Tweede: met 23 weken Derde: met 16 weken zagen ze al een piemel maar zekerheid was er nog niet vlgs vk. 19 en 21 weken een echo en idd een jongentje!