Wie heeft dit ook gehad

Discussion in 'Zwangerschap' started by jaja23, Jan 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,740
    0
    0
    Lieve dames.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen van de week heb ik me eigen positief getest alleen heb ik nu al dagen buikpijn is dit normaal ik kan er zo weinig over terug vinden op internet en natuurlijk maak je je eigen dan druk.
    Ik kan de buikpijn moeilijk omschrijven het is geen ongi pijn meer een zeurende en trekkende pijn over mijn onderbuik.

Heeft iemand dit ook gehad en kan die mij vertellen wat het is

Veel liefs

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ik had dat ook, heel vervelend gevoel. Ik dacht ook echt dat het mis zou gaan, maar zie mijn banner ;). Volgens mij is het gewoon het oprekken/groeien van je baarmoeder. Zolang je niet veel bloedverlies hebt zal het wel goed zijn.

Enne, gefeliciteerd! :D

3. Debby191

Debby191 Lid

Dec 9, 2008
    85
    0
    0
    Alblasserdam
    Hey hey,
    ik had ook iedere keer een vreemd gevoel in mn buik.
    Toen ben ik op internet gaan zoeken en bij de uitleg over bandenpijn viel eigenlijk alles op zn plaats :D
    Mischien moet je daar ook maar even op googlen of er op deze site even naar zoeken.
    Ik was gelijk helemaal gerustgesteld :D
    Gefeliciteerd met je kleine wondertje!
    Liefs Debby

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Heel herkenbaar, heel normaal en vooral heel vervelend!
    Had het bij Eva ook zo erg en vond het doodeng!
    Liep tig x naar de wc om te kijken of ik iets zag.

Nu heb ik t eigenlijk pas savonds.

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ja had ik ook... soms licht krampend waar ik dan erg bang van werd.... je baarmoeder is normaal ieneminie klein he? en nu gebeurd er ineens zoveel... er word daarbinnen gewoon hard gewerkt en dat is alleen maar goed... na de 6e week word dat wat rustiger.
    ik had tot die tijd ook nog vaak het gevoel ongesteld te moeten worden dus steeds naar de wc om te kijken
    gr jose

6. Kanellie

Kanellie Actief lid

Jun 30, 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik heb het nu ook weer, in het begin ook gehad en daarna was het een tijdje weg... maak me af en toe ook wel zorgen maar lees vaak dat het erbij hoort en heb geen bloedverlies of iets dergelijks... succes...

Liefs Nelleke

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Héél herkenbaar. Ik heb zelf ook geregeld flink buikpijn. Soms zijn het echt mijn darmen ( ik zat afgelopen week nog in het ziekenhuis omdat we een BBZ vermoedden, wat niet zo was) andere keer is het meer de baarmoeder. Van die krampjes en trekkende pijn of je ongesteld momet worden. Vooral later op de dag en 's avonds heb ik er meer last van.

Ik blijf het ook eng vinden, hoor. Maar het schijnt erbij te horen. ik las wel dat sommige dames er tot ruim 12 weken last van kunnen hebben. Elk lichaam verschilt, nietwaar?

Zolang je niet heel erge kramp hebt of bloed verliest, is mij verteld, is er niets om je zorgen om te maken.

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,740
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden ik was natuurlijk meteen bang.

Ik heb het vooral als ik veel heb gelopen of druk heb gedaan dus dan ga ik er maar vanuit dat mijn lichaam zegt dat ik even rustig aan moet doen en gelukkig heb ik geen bloedverlies.

Dins moet ik naar de dokter dus ook efe kijken wat hij zegt

Veel liefs

9. Eline078

Eline078 Bekend lid

Dec 15, 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Herkenbaar!

Heb dubbel gelegen van de krampen. Moet wel zeggen dat het minder werd toen ik het wat rustiger aan deed maar het is echt niets bijzonders, wel heel vervelend. Het kunnen heel goed je darmen zijn.

Sterkte ermee

10. jackisis

jackisis Bekend lid

Jun 20, 2008
    526
    0
    0
    maak je niet ongerust... mijn zus en ik hadden dit bij al onze zwangerschappen ook!
    gefeliciteerd!

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Al eerste gefeliciteerd! :D

Had hier ook last van. Zeurende pijn mijn onderbuik, en het gevoel ongesteld te worden.

Eigenlijk nu ik jou verhaal zo lees bedenk ik me nu pas dat ik dat al een aantal weken niet meer heb. Volgens mij is dat gewoon je baarmoeder die zich aan het oprekken.

Maak je geen zorgen, is heel normaal.

X Suzie

12. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Heel normaal, dat is het groeien van je baarmoeder! Ik heb het tot een week of 8 dagelijks gevoeld, daarna werd het minder. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

13. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

Dec 21, 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    Is gewoon bandenpijn. heb er nog steeds last van.

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    O ja...en ik heb er vooral s'avonds meer last van . Alsof een hele dag rondlopen en dingen doen..toch een bepaalde reactie geeft, in je buik.

Herkent iemand dat ook?

15. zeeland

zeeland Actief lid

Oct 1, 2007
    119
    1
    0
    hoi!

hier ook een buikpijn-geval. de huisarts zegt dat het wel normaal kan zijn, maar 'er zit geen olifant in' dus het moet niet de hele dag echt Pijn doen

weet je of het meer/minder pijn doet als je dingen wel of juist niet eet (stoelgang etc.) ik heb t nl. erger als ik melk gedronken heb.

ff langs huisarts! (bij de vk vinden ze naar mijn idee wel veel dingen 'normaal')

suc6 enneh, gefeliciteerd!

16. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Had ik ook!

Share This Page