Borsten die lekken? Bij mij zit alles potdicht.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 25 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik lees veel vaker van meiden dat hun borsten soms al met 20 weken beginnen te lekken, vaak ook later. Heel normaal allemaal.
    Ik ben meer dan 37 weken zwanger en bij komt er nog geen druppel uit, Zelfs niet als ik zachtjes duw. Ben wel al drie cups gegroeid...
    Ik hoop dat de b.v. straks wel flink gaat lopen als de kleine er is.... :rolleyes:
    Het zal toch wel goed zijn?
    Zou het ook kunnen dat je (te) weinig gaatjes in de tepel hebt?

2. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik heb wel wat gevloeid uit mijn linkertepel toen ik een week of 18 was, daarna na 20 weken rechtertepel. Maar sindsdien niet meer, ik vraag me ook af hoe dat straks gaat, waar zitten al die gaatjes toch in je tepels kan ze niet vinden hahahahahahah.

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Nou ik lek juist al vanaf 3 maanden VOOR de zwangerschap :p Maar wat me wel opvalt is dat je er verder niets aan ziet, geen echte 'gaatjes' ofzo waar het uitkomt. En vaak lek ik alleen als ik er echt een tijd op lig in bed.. Kan me voorstellen dat je het dan niet eens gemerkt hebt...
    Dus denk niet dat jullie je druk hoeven te maken. Ik ben juist weer bang dat ik al te lang melk produceer en dat het straks juist stopt :p Zo is er altijd wel wat haha.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier tijdens de eerste zwangerschap geen druppel melk gezien hoor! En volop borstvoeding gehad! En nu ook nog altijd voeding voor de kleintjes ;)!

Dus echt geen zorgen hoor meid! Je productie komt straks mooi op gang onder invloed van hormonen wanneer de kleine aan de borst zuigt :D!

Liefs, Hanneke!

5. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hier ook al lekkende tepels.
    Je kunt die gaatjes eigenlijk niet zien.
    Ik schrok me rot toen ik plots overal melk uit zag komen, ik zocht ook naar gaatjes.
    Bij mij is het rond 20 weken beginnen lekken.

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb ook geen drupppel melk gezien in mijn zwangerschap, en Jelle was geboren en ik denk nog geen 15 minuten oud en ik knijp een keer in mijn tepel en er komt gelijk eeen grote druppel melk uit... Zo wonderlijk!

7. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Hier nog niks gezien hoor

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik had het ook niet was bijna 42 weken zwanger en nog geen druppel, JEsse werd geboren lag binnen 3 minuten aan de borst en spuugde na de voeding wat uit omdat hij zoveel binnen had gehad! Met 3 dagen zat hij alweer op geboortegewicht!
    Dus geen zorgen!

9. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik had het ook niet. ook bijna 42 weken zwanger geweest en meteen toen ze werd aangelegd kwam de melk eruit. de volgende dag begon het al als ze een beetje huilde om eten.

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik kneep afgelopen week in mijn tepel en tot mijn grote schrik kwam er melk uit. Ik heb toen wat info opgezocht en daar stond heel duidelijk dat het wel of niet hebben van melk tijdens de zwangerschap helemaal niks zegt over de borstvoeding na de geboorte.
    Ik hoop nu maar dat ze niet uit zichzelf gaan lekken haha. Misschien kan je maar beter blij zijn dat je geen lekkende borsten hebt, het staat niet al te charmant haha.

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    geen druppel hier IN de zwangerschap maar wel drie maanden lekkende borsten en dat zonder borstvoeding na de bevalling, het zegt vrij weinig wees nog maar blij het is lastig genoeg..

12. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Hier ook geen gedrup voor de bevalling, maar daarna is het toch echt goed gekomen. :)

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Hier hetzelfde, nooit een druppel gezien, maar ik geloof dat je tijdens de bevalling hormonen aanmaakt of vrijkomen die dat op gang brengen. Bij mij kwam het helemaal goed.

14. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Goed om te horen! Bedankt :D
    Het zal dan wel komen...

15. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hier ook nog niets gezien. Mijn borsten zijn ook nauwelijks groter geworden, en ik had nog wel zo gehoopt op een mooi decolete! Mijn zus is nu 21 weken zwanger en die heeft zo'n mooie boezem, ben echt jaloers. Maar ja, het belangrijkste is dat mijn kleine borsten het straks gaan 'doen'. Is wel wat moeilijker na een keizersnee (heb ik gehoord) maar we zien het wel.

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier ook niets te zien tijdens de zwangerschap en ik heb nu echt behoorlijk wat!

17. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik lek ook niet, nu is het misschien ook wat vroeg, maargoed...ik heb een BVK laten doen 4jr terug en verwacht ook niet dat er uberhaupt wat gaat lekken...

18. vlokje

vlokje Lid

21 dec 2008
    58
    0
    0
    Ik heb zo af en toe onder de douch of in bad dat als ik mijn tepel knijp :oops: dat er een geel tot donker oranje druppeltje uit komt, wat dat dan is weet ik ook niet, melk zou toch wit moeten zijn. mmmmmhhhhh ik ga het de volgnde keer aaan de VK vragen of het normaal is.

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

meiden de niet lekken prijs jezelf gelukkig.

hier kan ik regelmatig soms om de 2 dagen het beddengoed verschonen omdat ik weer eens heb lopen lekker in de nacht dan slaap je al met zoog compressen in je slaap kleding en nog gaat het er langs.

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    ik heb tijdens zwangerschap nooit lekkende borsten gehad. bv is goed op gang hier ;)

Deel Deze Pagina