Hoi, Ik heb gisteren een 2e echo gehad en ik ben nu 11 weken en het hartje klopte super! Nu wil ik ook echt gaan genieten! Dat wou ik even kwijt!
Gefeliciteerd! En genieten moet je echt gaan doen hoor. Want voor je het weet is je zwangerschap weer voorbij. Al krijg je er dan wel iets moois voor terug. Dat merk ik ook bij mijzelf. Over 5.5 week ga ik al met verlof.
met 11 weken al een 2de echo? dat is snel Leuk dat je hartje gehoord heb. wat een tempo he Ik krijg 2de echo pas 20feb en dat is de 20weken echo. eerste echo was met 9weken.
Ja, ik ben altijd heel erg onregelmatig ongesteld. (soms wel een half jaar niet). Ik heb 2 weken geleden de 1e echo gehad, toen was ik 9 weken en was ook alles goed, hartje klopte enzo. Maar ze wilde toch dat ik over 2 weken nog eens terug kwam. Om er zeker van te zijn dat ze een juiste termijn had berekend. Omdat je bij mij dus niet uit kan gaan van de laatste menstruatie. Maar het was dus goed geteld. Nu pas weer een echo met 20 weken! Wel jammer, het liefst heb ik elke week een echo!
hey super! heb gister ook mijn 1e echo gehad en ben vrijdag 11 weken zwanger! leuk he, omhet hartje te zien kloppen? geniet ervan xxx
Ook ik heb vandaag de eerste echo gehad. Alles was goed en ook het hartje zien kloppen. Was nu al een beweeglijk babytje