vragen om echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door chantal25, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    Hallo allemaal;

ik ben nu 6 weken zwanger, volgens mij gaan ze er bij onze vk vanuit dat je rond de 12e week een intake en een echo krijgt, dat was bij mijn dochter wel zo, maar dat is nu 3 en een half jaar geleden, toen had je die 20 weken echo ook nog niet!
    Nu wil ik graag voor de kerstdagen een echo, dan zou ik 10 en een halve week zwanger zijn, kan ik hier gewoon om vragen, en wanneer moet ik dan bellen?
    Ik was van plan om rond de 8ste week te bellen, maar ik ben bang dat ze dan al 'vol' zitten!

groetjes chantal

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi Chantal,

Ik zou gewoon bellen naar de VK en vragen wanneer de bedoeling is dat je voor het eerst langs komt. Ik heb zelf voor het eerst gebeld toen ik 5 weken zwanger was en mijn 1e bezoekje aan de VK (inclusief echo) was met 7 weken en 6 dagen. Nu heb ik nog al eens gehoord dat je bij de ene VK met 8 weken al komt en bij de ander pas later dus ik zou gewoon bellen en dan hoor je het wel.

Gr Otje

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik had een echo met 9 weken en 5 dagen.

Ik was eerst naar de VK geweest met 8 weken.

Mijn VK doet zelf niet de echo's, dat was een extern bureau. Misschien kun je de VK bellen, en vragen hoe ze het geregeld hebben en wat verstandig is om te doen. Zij hebben daar meer inzicht in.

Ik hoop voor je dat het lukt, :p ( voor de kerstdagen)

4. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    hoi;

nou..ik heb gebeld, en heb volgende week donderdag een intake-gesprek, maar dan krijg je geen echo.dat is wel jammer!

groetjes

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    dan kan je meteen vragen of je eerder een echo
    mag.
    ik hoop het voor je.
    gr chantal.

6. chantal25