echo gehad

Discussion in 'Miskraam' started by sharelis, Apr 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Ik heb vandaag mijn echo gehad. Bij de echo bleek dat de baarmoeder leeg was. Dus is het waarschijnlijk een bbz. Ze zagen wat vocht in de eileider. Ik heb bloed laten prikken en de waarde was 533. Nu willen ze afwachten tot zaterdag en moet ik weer bloed prikken en weer een echo.

Als de waarde omlaag gaat dat hoef ik geen operatie maar als het omhoog gaat dan wel. DAt was wel even schrikken omdat ik dat in het begin wel dacht maar de huisarts heeft me verzekerd dat het geen bbz kon zijn. Ben nog sprakeloos van en hopelijk gaat de waarde omlaag en komt het vanzelf los zodat ik geen operatie hoef.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje meid, wat een teleurstelling.
    Ik hoop dat meer ellende je bespaard blijft hoor!
    Sterkte,
    Elmo

3. jendo

jendo Actief lid

Feb 16, 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Heel veel sterkte en hopelijk gaat het zoals je hoopt. Geef jezelf de tijd.
    groet jen

4. Framboosje

Framboosje Actief lid

Oct 17, 2005
    259
    0
    0
    Veel sterkte !

5. shannen

shannen Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    1,410
    0
    0
    Sterkte!

liefs Shannen

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    heel veel sterkte!

Liefs KIss

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    jeetje sharelis hier schrik ik van, ik had zo gehoopt dat het bij jou wel goed zou zijn. Ligt het misschien aan de datum? Gek he allebei op dezelfde datum en dan ook allebei een bbz. Ik hoop, en duim heeel hard dat je waardes zaterdag omlaag zijn. Misschien iets positief, bij mij was de hcg vlak voor de operatie 4559.
    Meid ik leef heel erg met je mee. Heel veel sterkte en ik zal heel hard voor je duimen.

knuffel conny

8. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Iedereen bedankt voor de lieve woorden.

Conny het is inderdaad heel toevallig dat wij op dezelfde datum zaten en dezelfde probleem.

Toen ik jou verhaal las over jouw bbz dacht ik meteen owjee ik heb dezelfde symptomen als Conny en de lichte bloedverlies dat ik had zat me ook niet lekker. Daarom heb ik ook met de huisarts gesproken over het mogelijkheid van een bbz.

Maar zij bleef me vertellen dat het niet kon want anders had ik wel pijn gehad. Maar het bleef me toch niet lekker zitten. Het was gewoon een voorgevoel.

Toen ik vorige week bij haar was en bleek dat de hgc waarde 399 was, zei ze tegen mij dat ik niet meer zwanger was. Dus ik zei tegen haar als ik niet meer zwanger ben dan zou ik toch moeten gaan bloeden. Ze zei ja dat heb je ook gedaan je had toch elke keer een beetje bloedverlies. Dat was waarschijnlijk de miskraam geweest. Toen dacht ik ja hoor klopt niks van want als het zo was dan zouden de testen ook negatief zijn. Maar ik bleef positief testen.

Gelukkig had ik via de verloskundige een verwijsbrief gekregen voor een echo en dat ik mijn gevoel heb gevolgd dat er iets niet klopte want als het aan de huisarts lag was ik misschien wel achtergekomen wanneer het te laat was. Zij wou me zelf niet voor een echo sturen omdat zij dat niet nodig vond.

Ik hoop nu dat mijn hcg zaterdag omlaag is gegaan en dat ik geen operatie hoeft. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben en hoef ik niet meer in onzekerheid te zitten.

Hopelijk loopt dit goed af zodat ik het achter me kan laten en een nieuwe start maken.

Ik heb 3 gezonde kinderen was altijd meteen zwanger geraakt, had nooit een miskraam gehad dus ik zag zwanger worden altijd als iets vanzelfsprekend. De les dat ik hiervan heb geleerd is dat zwanger worden en blijven een wonder blijft en die we niet als iets vanzelfsprekend moeten zien.

9. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    sharelis, hoe is het vandaag gegaan? Is de waarde gezakt, ben best nieuwsgierig.

knuffel conny

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Veel sterkte

11. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Hai Conny, ik ben vandaag geweest en de waarde was iets gezakt naar 488. Was niet echt veel maar hij is wel gezakt. Daarom willen ze nog wachten ook omdat ik helemaal geen klachten heb.

Ik moet woensdag weer bloed gaan prikken om te kijken of het verder is gezakt. Dus woensdag weet ik nog meer. Ik heb wel gevloeid als ongesteld vanaf vrijdag maar is nu weer wat minder.

Hoe gaat het verder met jou heb je nog klachten?
    Ik hoop dat wij snel weer zwanger mag raken en dit nare ervaring snel achter ons kan laten.

Groetjes sharelis

12. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    sharelis hoe gaat het nu met je? Is de waarde nog gezakt?

Ik ben vandaag (op mijn verjaardag) voor het eerst weer ongi geworden. Nu eerst nog 4 mei naar de gyneacoloog en dan kunnen we weer verder.

knuffel conny

13. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Hai Conny wat goed dat je weer ongesteld ben geworden. Met mij gaat het goed ik ben afgelopen maandag naar het ziekenhuis geweest en mijn hcg was mooi gedaald naar 133. Aanstaande maandag moet ik weer heen om bloed te laten prikken om te kijken of het weer gedaald is. Ik heb verder helemaal geen klachten dus dat is wel een goed teken. Volgens die gynaecoloog heeft mijn lichaam zelf alles schoongemaakt al twijfel ze nog of het inderdaad om een bzz ging of om een gewone miskraam.

Maar ja dat zal ik denk ik niet meer te weten komen. Veel succes verder met zwanger worden en hopelijk gaat het snel weer lukken ;)

Groetjes, sharelis

14. chikalatina

Apr 22, 2007
    19
    0
    0
    student
    zuid holland
    hallo alles goed :)

Share This Page