Dag dames, Vanavond om half negen hebben wij onze 7e echo al weer en dat terwijl ik pas ruim 11 weken ben. Dit heeft te maken met onze geschiedenis wat betreft meerdere miskramen en strenge controle in ziekenhuis nu. De laatste echo heb ik bij 9 weken en 3 dagen gehad, bijna 2 weken geleden dus. Nu vanavond voor de 1e keer een echo bij de verloskundige. Nu vroeg ik mij af, kan deze al uitwendig?? Ik heb tot nu toe alleen inwendig gehad, maar als ik mag kiezen, kies ik toch voor uitwendig. Ben weer erg zenuwachtig, gewoon bang dat t misschien niet goed is, terwijl ik daar geen aanwijzingen voor heb hoor. tja de kwaaltjes worden langzaam minder, maargoed dat was een goed teken zei de verloskundige, De angst komt vooral voort uit de meerdere miskramen. Liefs sannie
Ik heb mijn eerste echo met 9 weken en 3 dagen gehad en dat kon al uitwendig. Dus denk dat het bij jou nu sowieso kan, je bent 3 weken verder! Succes!
Dank je wel voor je reactie. Ik hoop dat t uitwendig kan. Voor jou de laatste loodjes zie ik wel. Succes!!! groetjes Sannie
het kan zekers te weten uitwendig hihi bij mij met 6w2d moest t inwendig maar de 2e keer met 10w3d kon t uitwendig.. veel plezier bij de echo!! oja en bij mij waren de kwaaltjes met 10 weken en een paar dagen al weg.. maar wat blijkt.. t is juist goed! met 10 weken zit je op de piek en neemt t hcg hormoon langzaam af.. daarna kotm er een ander hormoon..tot nu toe nog niets van gemerkt maar zolang het goed gaat moet je alleen maar blij zijn dat de sympth mooi weg blijven
Ik heb met 10 weken een inwendige echo gehad. Ze hadden wel eerst van buiten geprobeerd maar toen toch inwendig gedaan. Belangrijkste is dat je een mooie echo krijgt die je gerust stelt toch.
Niet bij iedereen lukt het maar als je baarmoeder niet heel erg moeilijk ligt dan kan het zeker al. Ik had op 6w5d al een duidelijke uitwendige echo. Succes, het zal nog even zenuwslopend zijn, weet helaas precies hoe je je nu voelt..
Ik heb zelfs met 7 weken een uitwendige echo gehad, en ik heb nog flink overgewicht ook! Oke, toegeven: het was niet de mooiste echo ever maar het belangrijkste zagen we: een kloppend hartje. Daarbij konden ze nog meten ook, en die meting is ook goed gegaan!