O-benen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door demaco, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Wie weet in hoeverre O-benen normaal zijn bij dreumessen?

Mijn zoontje loopt sinds hij 13 maanden is en nu is hij 18 maanden. Hij krijgt steeds meer o-benen en gaat hierdoor ook steeds onstabieler lopen. Hij struikeld vaak over zijn voetjes die naar mijn idee ook steeds vaker naar binnen staan tijdens het lopen.

Mijn dochter had dit totaal niet dus ik heb geen idee in hoeverre wat normaal is. Iemand enig idee?

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ik heb geen idee, komt me niet bekend voor. Ik zou het even checken met het CB of HA.

3. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ja we moeten volgende week naar het cb en ik ga het zeker aankaarten. Op internet lees ik dat o-benen normaal zijn en dat moeilijk te zeggen is op deze leeftijd wanneer het niet normaal is. Maar ik merk dat het echt erg wordt, dus ik ben bang dat het toch niet de goede kant op gaat.
    Lijkt mij echt niet normaal als hij er steeds onstabieler door wordt.

Ben benieuwd of iemand anders dit ook herkent.

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    volgens mij hebben jongetjes vaker o beentjes dan meisjes.. ik weet nog dat mijn neefje het heeel erg had en dat is helemaal bijgetrokken.. maar ik zou het toch even navragen bij het cb!

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

Ik ben zelf een O beentje.
    Bij mij was het heel extreem er kon een voetbal tussendoor rollen toen is er ook wat aan gedaan.
    Idd even naar laten kijken bij cb komt vast goed:)

Groetjes paula

Deel Deze Pagina