Hoihoi, Ik ben nu 7 weken zwanger. Met 5 weken had ik een blaasontsteking, ik heb toen een kuur gehad van 7 dagen(nufrontoine) en toen was de blaasontsteking weg(had het na laten kijken) maar had nog wel iets last. Nou had ik deze woensdag weer veel erger last dus ben naar de dokter gegaan en ik had dus weer een blaasontsteking en weer dezelfde kuur Betekent dit dat ik het constant ga krijgen, want het is zo kort achter mekaar... en stel je voor dat ik het veel vaker ga krijgen is dit dan schadelijk voor de baby? (ivm de antibiotica) En zijn er nog andere kuren die ik kan proberen inplaats van nifrontoine. Ik heb altijd al veel last van blaasontsteking vandaar de angst dat het nog veel vaker gaat terugkomen. En voor de rest weet ik alle tips en dingen al die je moet doen om er een te voorkomen... op een of andere manier helpt datbij mij niet... Alvast bedankt! Groetjes Angela 8)
Hoi Angela, je huisarts weet welke soort antibiotica je mag gebruiken, daar weet ik te weinig vanaf. Wat wle heel goed schijnt te helpen, zeker preventief of bij een beginnende blaasontsteking is vit c (veel, dat wil zeggen wel 1000mg/dag, maar dat haalt bijna niemand) samen met cranberrycapsules. Of alleen cranberrycapsules. Toevallig vandaag van een huisarts gehoord, dat er ook echt wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan en het helpt op een andere manier dan vit c. En als je het nu nog eens terug krijgt, vraag dan aan je huisarts of hij je urine eens op kweek wil zetten, want soms zit er een bacterie in je vaginagebied die dit allemaal steeds kan veroorzaken. Groetjes Brigitte
Hoihoi Dat met die vitamine C heb ik nog niet uitgeprobeerd dus dat ga ik dan maar is doen Hopen dat dat helpt 8) Bedankt! Groetjes Angela