Hoi Ik heb al sinds gisteren bijna de hele dag door buikpijn. Het zijn niet echt stekende krampen maar gewoon een aanhoudend pijnlijk gevoel met soms wat krampen. Ik dacht eerst dat het mijn darmen waren, maar nadat ik gisteravond eindelijk kon poepen, is het niet weggegaan. Vanochtend dus weer wakker met diezelfde buikpijn. Bij het afvegen had ik wat roze op het wc papier. De pijn trekt niet weg en zit ook boven in mijn buik, net onder de ribben... Wat kan dit betekenen?
HOi eva, Je kan nog even je urine laten nakijken een blaasontsteking kan deze klachten veroorzaken maar indien de urine schoon is en de pijn blijft neem dan even contact op met je verloskudige, voor een extra controle. Imke
Dank je wel voor je antwoord. Vanvond zijn er toch wat krampen bijgekomen, behoorlijke krampen zelfs. Ik heb ze getimed, maar duren korter dan een minuut en komen om de 10 minuten en soms een tijdje niet. En blijf wat slijm en roze zien bij het afvegen. Dus ik denk voorweeën.... Raad je me aan om morgen tijdens het spreekuur de verloskundige te bellen of moet ik het gewoon nog even aankijken? Ik voel de baby trouwens wel bewegen.
Hoi Eva, in principe kun je het nog best aankijken tot je echt om de 4-5 minuten die krmapen hebt. Tot die tijd kunnen we niets doen. Als je je ongerust maakt kun je natuurlijk altijd even bellen, maar naar wat ik uit je verhaal begrijp mag je ook best nog even afwachten. Groetjes Brigitte