Van mensen die in de zenuwen zitten voor hun 20 weken echo. Daarom open ik vandaag het 100.001ste, want ik zit namelijk ook in de zenuwen Morgenvroeg hebben we de 20weken echo, en ik ben me toch zenuwachtig! Heel bang dat er iets niet goed is, m'n man vindt dat ik me niet zo druk moet maken... Ik weet zeker dat ik morgen voor dag en dauw wakker ben, en dan zul je zien dat ik geen hap door m'n keel krijg. Ik ben echt zooo slecht in dit soort dingen
lieve noonoo, Ik kan me helemaal voorstellen dat je onwijs zenuwachtig bent hoor, ik denk dat als je eenmaal zwanger bent dat je je moedergevoelens niet meer kunt uitzetten eerst de 1e echo, 12 weken, 20 weken echo, geboorte en als laatste als je baby er eenmaal is.. Hou vertrouwen in je kindje en toch heel veel plezier bij het spieken naar je uk! liefs, Senso
Ik begrijp je gevoel helemaal. Ik moet woensdag naar de vk en 25 januari de 20 weken echo en ik vreet mezelf nu al helemaal op. Ben op de 1 of andere manier ook weer erg zenuwachtig voor woensdag. Ben soort bang dat er geen hartje meer te horen is ofzo. Terwijl ik zelf ook wel weet dat het goed zit maar soms is een camera in je buik toch wel even handig om te spieken he. Nou veel succes morgen en dat je kindje maar helemaal gezond mag zijn.
NooNoo, hoe was je echo???? Ben je alweer thuis??? Was alles goed?? Weten jullie nu of het een jongen of meisje is??? Hahaha, sorry voor al deze vragen, maar ik ben zelf ook zooooooo zenuwachtig....!!!! Ik heb donderdag de echo!!! Wat het geslacht is, is voor mij maar bijzaak (ben wel heel nieuwsgierig natuurlijk ), maar het enige dat momenteel telt, is dat ze geen rare dingen zien aan onze spruit. Om de een of andere reden haal ik toch steeds allerlei spookverhalen in mijn hoofd.... Pffffff.......... wat een spanning...........
Nou we zijn weer terug, met weinig nieuws helaas. Op het eerste gezicht zag alles er goed uit (hart, rug, nieren etc.) maar omdat ie er diep in lag en zich niet goed liet zien konden ze niet alles opmeten (kleine hersenen leken bv te klein, maar het was zo slecht te zien dat ze het niet weten) of met zekerheid zeggen. Geslacht kon ze al helemaal niks van maken Maandag moeten we terug, dan gaan ze het nog een keer bekijken allemaal. Ze zei wel dat het niet was omdat ze dacht dat er iets niet goed is en dat we niet bezorgd moesten zijn. Nu maar proberen blij te zijn met wat in eerste instantie goed leek, 't is alleen wel ff een teleurstelling hoor
Hèèèè...... wat een domper!!! Dus de kleine kan zich als het ware ook nog "verstoppen" voor het echo-apparaat?? O wat vreselijk balen voor jullie! Nu moet je nog langer wachten! ik hoop dat onze kleine er overmorgen meer zin in heeft.... (word er eerlijk gezegd nog zenuwachtiger van...)
Ja het was zeker een domper. Gelukkig slijt het wel, we zijn nu een paar uur verder en ik kan in elk geval blij zijn met wat we wél hebben gezien. Ik wil morgen toch nog even bellen, om te vragen hoeveel we nu eigenlijk gehad hebben, of het alleen de kleine hersenen en geslacht zijn of dat er nog meer is. Dan kan ik me er een beetje op instellen. Ze zeiden dat het wel veel vaker voor kwam, maar misschien was dat alleen maar om me gerust te stellen Maak je niet druk hoor! (makkelijk zeggen, een dag geleden opende ik zelf een topic ) In het begin ging het vrij goed maar al snel had ze door dat de baby zich niet graag liet zien en dan doe je er niks aan. Een vriendin van me had vorige week het zelfde (weet niet of het dezelfde echoscopist was) en zij moest even met opgetrokken knieën gaan liggen, daarna was het wel te zien. Er zijn dus trucjes
Ik heb morgen middag de 20 weken echo, maar ik maak me geen zorgen. Ik ben alleen ontzettend benieuwd of het een jongen of een meisje zal zijn!
Ja, erg toevallig! Nou, alles is goed, erg bewegelijk kindje dus ze had moeite het goed op beeld te krijgen. Lekker hoor, als ze zo moet duwen met dat apparaat...