willen jullie aub in mijn album kijken er staan 2 echo's in. had vanochtend bruin afscheiding dus mog een echo laten maken als het goed is ben ik 6 weken of ietsjes korter maar ik zie alleen maar een . ? is dit niet TE klein. het hartje zagen we dus ook niet ik moet maandag weer
Hoi, Snap dat je onzeker bent, maar 6 weken is nog maar heel pril. Dan klopt er idd nog geen hartje en is het nog heel klein. Mijn eerste echo was bij 7 weken en 3 dagen en dat was ook gewoon een zwart stipje met een knipperlicht. Wij zijn hier natuurlijk ook geen artsen, dus kunnen denk ik niet aangeven of dit te klein is of niet. Dat is per persoon verschillend en in het begin is het verschil tussen 6w1d en 6w5d echt heel groot. Aangezien jij niet exact weet hoe lang je zwanger bent, is het ook moeilijk aan te geven. Heel veel succes!
mijn eerste echo, gemaakt met 6w 6d ziet er wel heel anders uit. Maar zoals Jannes al zei, in het begin is het verschil van een week echt heel goed te zien op de echo.. Dus echt vergelijken kan je niet... En dat je nog geen hartje gezien hebt, zou ik me niet te druk over maken. Het zou ook wel heel vroeg zijn.
volgens mij ziet deze echo er goed uit hoor zie mijn album met 6 weken en 3 dagen rechts boven in een vlekje met kloppendhartje bij mij dus de ene vruchtzak is iets kleiner dan de andere
Hoi, Ik had een echo bij 7 weken en 2 dagen en die zag er ongeveer hetzelfde uit hoor. Okay je zag iets meer zitten, maar dat is logisch. Volgens mij zit het er goed uit hoor. Je ziet echt nog niet veel met 6 weken. maak je niet te druk he!
Dat is niet waar. Mijn eerste echo bij de gyn was eerst uitwendig, maar inwendig kon ze wel wat zien, maar niet duidelijk. Diezelfde dag hebben we bij Babyvision een pretecho laten maken uitwendig, en daar hebben we zelfs het hartje zien kloppen! Ze hadden daar ook opgemeten, en ik bleek 6 weken en 6 dagen zwanger te zijn. Afgelopen dinsdag heb ik een 2e echo gehad bij de gyn, nu ook uitwendig, en ook weer het hartje zien kloppen, en zelfs de kleine zien bewegen! Toen was ik 8 weken en 5 dagen. Dus het is wel degelijk uitwendig te zien. Ik weeg ruim 100 kg, dus aan het gewicht/vet zou het ook niet kunnen liggen. Ik ben NIET dun...
hier ook met 8 week en 5 dsagen uitwendig gehad en zie echo in album goed te zien dus en zoals ik vandaag te horen heb gehad lig waarschijnlijk me placenta aan de buikwand kant
Misschien kan ik je wel geruststellen, want heb gisterenavond ook een echo gehad terwijl ik nog maar heel kort zwanger ben. Het was zelfs zo klein dat de gynaecoloog niet met zekerheid kon zeggen hoever ik was (ergens tussen de 5,5 en 6 weken). Jouw echo lijkt sprekend op die van mij en ik heb geloof ik wel honderd keer gevraagd aan de gynaecoloog of het goed was. Uiteindelijk ben ik haar toch gaan geloven Het kindje is ongeveer 2 á 3 mm groot rond dit termijn en dat is nauwelijks te zien. Je ziet bij mij voornamelijk het vruchtzakje net zoals bij jou. Waarschijnlijk klopt het hartje al, maar dit is zo klein en deze klopt nog zo traag dat je dit pas over een week op de echo gaat zien. Ik heb ook bruine afscheiding en dat is oud bloed van de innesteling. In ieder geval zo is het mij gisteren allemaal uitgelegd. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je maandag een mooie echo hebt! Het is ook allemaal zo spannend...pfff
O mijn gyn deed geen uitwendige echo's tot 11 weken omdat er dan niets te zien was... Maar blijkbaar kan het dus toch.
Meiden allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichten. Ik heb me al een beetje erop voorbereid dat we maandag ook niks zien omdat ik waarschijnlijk een week later mijn ei heb gehad dan dat het zh denkt (ovu test 4 dagen later posi) Maar toch is het natuurlijk heel spannend en hoop ik dat ik het hartje zie kloppen. Dat zou natuurlijk prachtig zijn en anders hoop ik dat die / streep hihi gegroeit is. ik laat het jullei zeker weten en ow ja de afscheiding van gisteren dat is maar bij gister ochtend gebleven ben vanacht een paar keer opgestaan om te kijken niks aan de hand vanochtend ook 3 a 4 x gaan kijken ook niks ik hoop dus dat het allemaal goed zit En ow ja toen we die echo van gisteren ging maken zei de gyn al van te voren van je hebt heeel veel kans dat je het hartje nog niet ziet want het is al voor 6 weken heel erg klein en we denken dat ik 4 dagen ofzo korter zwanger ben dan nu. Maar dat hoor ik allemaal maandag of de week daarop duimen jullie mee
Haha jannes dat is onzin.. dat je de baarmoeder niet eens kan zien? Natuurlijk wel... bij mij zag je bij 5 weken t vruchtzakje al maar verder nog niks, wat heel normaal is
tirtilisko het is jammer dat mijn scanner het niet doet anders kon je mijn echo's zien... van 5 weken en 6 en 7 Lijken allemaal op deze.. bij 5 weken klopte bij mij zlefs nog geen hartje niks..
Ik heb vandaag weer een echo ik hoop dat we het hartje zien kloppen. Duimen jullie mee? Helaas kan ik niet gelijk na de echo laten weten hoe die is gegaan omdat mijn oom vandaag samen met mijn broer naar tr vertrekt met de auto dus ben de hele dag bij hun. Dikke knuf allemaal