Dinsdagavond onze eerste echo gehad,en ik was o zo super zenuwachtig omdat ik niet wist wat ik kon verwachten want het kon immers of goed nieuws zijn of slecht nieuws aangezien ik hiervoor een MK heb gehad. Maar het was echt super mooi,.je zag al echt een klein wezentje! En het hartje klopte ook al goed, de verloskundige zei dat alles goed was,dus ik enorm opgelucht. Bij de meting kwam er echter wel uit dat ik een week verder ben dan ik had verwacht,en dat terwijl ik weet waneer mijn laatste menstruatie is geweest dus over 14 dagen krijg ik weer een echo. Mijn vriend heeft 1 echo in zijn portemonnee en laat trots zijn spruit aan iedereen zien echt superschattig liefs shanice
leuk zeg gefeliciteerd! en fijn dat je mannetje zo trots is! misschien ben je wel een weekje verder, dat is toch fijn? deste eerder ben je door de 12 weken heen en zoniet dan hoor je dat wel over 14 dagen, mijn idee is, beter horen dat je wat verder bent, dan dat je een week terug gezet wordt, hierdoor worden veel mensen juist veel onzekerder. Geniet er lekker van! groetjes bambie