Echo in de 6e week, wel of niet doen?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Kimmetjuh90, Oct 27, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,929
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou het wel doen, maar dan wel pas tussen 6+3 en 7 wkn, dus einde week 6 :)

2. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

Jan 17, 2020
    4,008
    3,857
    113
    Ik zou het ook op einde week 6 doen. En dan gewoon elke week / anderhalve week tot aan de 12/13 weken :|.

Ik vond die stress van het afwachten echt klote en gunde mezelf die paar dagen ontspannen na een echo, vond dat de miskramen en de jarenlange trajecten wel genoeg ellende dat ik dat niet tijdens m'n zwangerschappen wilde.

Deze zw heb ik trouwens gewacht tot 7+5, dat lukte prima, voelde me goed. De vorige met 6+1 en de eerste zw met 6+3 de eerste echo's. En vervolgens elke 1,5 week.

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,007
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Die praktijk doet t pas vanaf 7 weken, maar zij hebben me geadviseerd te wachte tot de echo van t zkh, omdat ze me niet nog ongeruster weg wilde laten gaan :) Dus we wachten dan maar!
    De praktijk waar ik wilde gaan doen ze pas vanaf 7 weken, ze hebben geadviseerd toch te wachten tot de zkh echo hoe moeilijk ook, maar de kans is groot dat ze me ongeruster weg laten gaan dan dat ik kwam en dat gunde ze me al helemaal niet. :) Dus we wachten tot dan :)

2jongensmama likes this.

Share This Page