Hoi allemaal. Ik heb van de week een pretecho gehad om te kijken of onze Beeb een meisje of een jongetje is. De echo is gemaakt met 16w 3d. Helaas hield de kleine der beentjes stevig bij elkaar waardoor Het geslacht maar kort te zien was. Nou zag de echoscopist wel dat het een meisje was en we hebben ook Een foto maar toch twijfel ik. Stom he. Terwijl ik voor de echo ook steeds Dacht dat het een meisje zou zijn. Zien jullie duidelijk een meisje op de echo? Liefs een onzekere mama to be hahaha
Ik heb anders ook een Foto met 3 heel duidelijke streepjes, maar de echoscopiste hield een flinke slag om de arm, omdat ze het maar vanuit 1 hoek en op 1 moment kon zien... Maar onze kansen waren wel veranderd naar 75-25 voor een meisje... Bij ons dus nog geen 100% zekerheid... Spannend he?
Zo zag het bij mij ook elke keer uit en ze hebben mij ook echt verzekerd (alle drie de keren ) dat het een meisje is!
Dank jullie wel voor de reacties!! Toch al iets geruster hahaha.. Nog 3 weekjes en dan kunnen we weer ff kijken Vind het allemaal zo spannend.