ik had een vraagje ,ik ben zwanger van ons eerste kindje,wanneer krijg ik mijn eerste echo? gr claudia..
ok dank je wel voor je antwoord!maar als ik bij een gynacoloog ga lopen,krijg je dan eerder een binnenwaartse echo?of wachten ze daar ook mee tot 12 weken? gr claudia..
ja dan meestal wel indd. wanneer moet je naar de gyn? heb je die al gebeld. ik moest rond de 7 weken naar de gyn, daarna alsnog naar een VK hoor. maar had wel een vroege echo
Hangt van de vk af maar ik kreeg na 7 weken al een eerste echo omdat ik in mei een mk heb gehad... In mei kreeg ik ook een vroege echo omdat ik niet wist hoever ik was.
Ik heb mijn eerste echo in de 7de week gehad ( zie album ). Loop bij een gyn ivm suikerziekten. Veel plezier bij je eerste echo !
ik heb er 1 gekregen ivm mk's en molazwagerschap.. en vorige zwangerschap was een ks.. dus mocht er met 6 weken heen, om de een mk en mola uit te sluiten. maar weet je al meer?
Ik had een termijnecho bij exact 12 weken. Weet je hoe ver je bent (regelmatige cyclus), dan doen ze er een rond de 12 weken. Weet je niet hoe ver je bent, dan meestal wat eerder. Is er een medische indicatie, dan wordt je ook meer in de gaten gehouden, dus dan krijg je ook over het algemeen eerder een echo.
ik ga toch naar een verloskundige,omdat ik met mijn medicijnen gestopt ben 5 november heb ik een intake,en 12 november mijn eerste echo! ik kan niet wachten!
Ik krijg pas met 12 weken een echo en niet eerder. Ik ga een echo laten doen met 7.5 week.. om te horen of het hartje klopt. Kost 35 euro. Dat heb ik er wel voor over.. om het hartje te horen.. dan kan ik nog geduldig afwachten op de volgende echo.
ik krijg mijn echo op 6 november omdat ik niet weet hoever ik precies ben. Maar bij mijn eerste kindje kreeg ik de echo rond de 13 weken. ( wat trouwens er laat is ) groetjes, Maaike
Tussen de tien en twaalf weken mocht ik de afspraak maken, en de echoscopiste zei dat 12 weken het leukst was, omdat je dan al heel veel kan zien. Wij hebben voor elf weken gekozen, ik had te weinig geduld om nog een weekje te wachten