Verschil wanneer ongesteld eerste en tweede zwangerschap?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door KimK, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben nu 9 weken geleden bevallen van ons kindje middels een geplande keizersnede, ik heb geen borstvoeding gegeven en ben nog niet ongesteld geweest.

De vorige keer ben ik bevallen middels een spoedsectio en heb ik twee weken borstvoeding gegeven. Toen was ik echter 6 weken na de bevalling al weer ongesteld.

Is het normaal dat de ongesteldheid na de ene bevalling sneller komt dan na de andere bevalling?

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.216
    515
    113
    Ik ben 11 weken geleden bevallen en misschien ben ik na 5 weken 2 dagen ongesteld geweest (daar twijfel ik wat over.. het vloeien was al een paar dagen weg namelijk) Maar ik was gisteren bij mijn gynaecoloog en hij gaf aan dat het niet raar zou zijn als ik na 11 weken nog geen menstruatie had gehad, omdat ik een erg zware bevalling heb gehad. Ik geef ook geen bv, ben wel vaginaal bevallen. Hij zei dat er wel veel activiteit bij mijn eierstokken is, en het dus wel weer op gang komt. Tja.. nog even afwachten dan maar :D

3. KimK

KimK Niet meer actief

Volgens mij komt hij er eindelijk eens aan :p

4. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Tuurlijk is dat normaal, waarom zou het niet zo zijn? Een lichaam laat zich niet in een boek vangen.

Deel Deze Pagina