pff gisteren avond is bij mijn kramp begonnen aan de linker kant en stekende pijn ben nu 5 weken zwanger. ik voel het aan de kant van waar de eisprong is geweest. nu loop ik via de gyneacoloog en heb ik gebeld nu kan ik vanmiddag half 3 gelukkig al komen, maar ben echt heel onzeker en bang het is ons eerste kindje namelijk. ik ben zelf bang dat het niet op de juiste plek zit, maar heb geen bloed verlies gehad. wie kan er mij een beetje oppepen, want ben op dit moment zo onzeker!
Ik zou toch vragen voor een vroege echo voor de zekerheid.. Ze kunnen dan vaststellen of het op de juiste plek zit Is het een scherpe pijn? Of gewoon zeurend? Ik heb 2x een bbz en dat was echt gemeen met vlagen en straalde uit naar m'n hele bovenbeen Bij deze zwangerschap ook wel wat krampjes gevoeld rond eierstok dn eileider maar dat waren gelukkig m'n darmen die zeurende Optijd aan de bel trekken meis
Ik wil je heel veel sterkte wensen voor vanmiddag! Hopelijk zit het gewoon goed en komt de pijn niet van een bbz.
Hey. Het zit op de goede plek hij kon alleen verdiktslijmvlies en een klein beetje vruchtwater zien maar hij was er door verbaasd hij dacht namelijk nog niks te kunnen zien. Ben namelijk nog korter zwanger. Ben 6-2 als laats ongesteld geweest en heb een cyclus van 32 dagen! Maar voor mijn termijn ziet het er goed uit. Mag 27ste terug!
Wat een fijne geruststelling!!! Ik duim dat het allemaal goed mag gaan en dat je de 27e een mooie echo krijgt
Ik had dat ook..Kan ook het gele lichaam zijn wat het vruchtje voedt. Die eierstok blijft wat gevoelig. Niks aan de hand!