echo ja of nee ?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by foreverfriend, Mar 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Hoi ladies
    volgende week vrijdag ga ik naar de gynaecoloog. Ik liep bij hem vanwege onze kinderwens. Ik heb de poli gebeld toen bleek dat ik zwanger was. Zij hebben een afspraak voor mij gemaakt. de assistent vertelde dat ze soms wel een echo doen.....ik ben dan 7w1d
    ik hoop natuurlijk wel dat ze een echo doen, want een week later gaan we voor 4 weken op vakantie....naar de andere kant van de wereld. Zou dus wel fijn zijn als we wat zekerheid hebben! Want voordat we weer terug zijn ben ik 13 weken.....
    Wat denken jullie, kan ik er ook gewoon om vragen en het uitleggen, waarom ik een echo wil., het is natuurlijk geen medische indicatie? :)
    doeiodie

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    je kunt het iig altijd vragen.
    Nee heb je en JA kun je krijgen ;)

Denk wel dat ze begrijpen waarom je het wilt.
    En er zijn meer vrouwen die met 7 weken een echo krijgen.
    Sommige zelfs nog eerder.

Dus gewoon vragen! :)

Enne : nog gefeliciteerd met je zwangerschap! :D
    En alvast fijne vakantie!

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ik zou niet weten waarom je anders naar je gyn. gaat. Hij doet vast en zeker een echo. En als dat niet standaard is, gewoon vragen hoor! Maar ik denk echt dat je gyn. uit zich zelf een echo gaat maken.

Leuk joh, met een kloppend hartje!

4. moonique

moonique Bekend lid

Nov 28, 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ja hoor bij je eerste zwangerschaps bezoekje aan de gyn doet die een echo! wel inwendigecho voor je 10e week.

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Ik denk ook dat hij wel een echo gaat doen!
    Over een weekje dus? aah veel plezier!
    En gefeliciteerd met je zwangerschap!

Liefs kiss

6. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Joepie, nou dat klinkt goed. :D
    We gaan er zeker van genieten dan....
    een inwendige echo dus, is het dan beter met volle blaas te komen of juist niet? Ik weet het niet meer...
    bedankt in ieder geval meiden voor jullie reacties, doet me goed!
    Liefs

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Volgens mij maakt dat niets uit.

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    mijn schoonzus moest met volle blaas, anders was de baarmoeder niet goed 'opgeduwd' en niet goed te zien.

9. moonique

moonique Bekend lid

Nov 28, 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Alleen bij uitwendig echo moet je een volle blaas hebben. Een inwendig echo word tot vlak voor de baarmoedermond ingebracht. Mijn laatste echo was uitwendig en ik had geen volle blaas omdat mij niet was verteld of ik inwendig of uitwendig zou krijgen maar het maakte niet uit verder het was mooi duidelijk beeld zo zei mn gyn.Niet te druk over maken dus, als er speciale instructies waren dan had je die wel gekregen. 7 jaar geleden kreeg ik een echo bij een echoscopist en toen werd mij wel aangeraden met volle blaas te komen , helaas duurde het wachten te lang en kon ik het niet ophouden toch heb ik toen wel een mooie echo gehad.

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej foreverfriends...

Ik loop ook bij de gyn en heb al wel eens eerder een echo gehad. (2 keer) enne beide keren inwendig enne met lege blaas... maarre als je het zeker wilt weten, in dat hok hebben ze ook een toilet ;)

Share This Page