Goedemorgen, Ik vraag me af, ons kindje ligt nu nog in stuitligging. Weet iemand of dat op dit moment al zorgelijk is? Of zegt dat nog niets?
Zegt nog niets.. Maar bij mij lag mw vanaf 20 weken al in stuit en heeft nooit gedraaid. In principe kan je kindje in week 36,v37 nog goed gaan liggen
Zegt zeker bij een tweede kindje nog niets. Tot 36 weken kan alles nog, daarna ook al wordt het dan vaak wat ingewikkelder. Hier draait de kleine volgens mij nog volop
Ik voel ook veel beweging, maar ik weet niet hoe ik kan herkennen dat ze dus wel in hoofdligging of nog in stuitligging ligt. Soms voel ik wat in m’n blaas en dan denk ik oké benen beneden, en soms voel ik boven wat stompjes en dan denk ik benen boven. Maarja, hoe weet je dat zeker.
Hahahaha niet. Afwachten wat ze bij de controles voelen en hopen dat ze op tijd goed gaat liggen. Maar dat zijn exact de dingen waardoor ik denk dat ze hier nog alle kanten op stuitert
Hahaha ja, precies, idd afwachten dan. Beetje stom om me er nu al druk om te maken. Maar na een spoedkeizersnede onder algehele narcose hoop ik zo op een vaginale bevalling, dat ik me nu er dus al druk om maak. Ik houd er maar mee op, heeft toch weinig zin.
Nope zegt helemaal niets! De mijne is vandaag met bijna 32 weken ín stuit gedraaid! Maar ze kan in stuit gaan liggen en dan ook weer in hoofdligging. Dat zie ik wel met de liggingseccho zo rond de 34/35 weken! En dan nog
Ik maakte me ook zorgen, stuit bij 28 weken. Maar toen zeiden ze ook dat ze tot week 36 kon draaien. Zeker als je al een kindje hebt! Komt vast goed!
Idd niet zorgelijk, bij mij ligt ze ook nog in stuit! Wat heb je trouwens een mooie 3d echo als profielfoto!
Jazeker. Vooral omdat een draaipoging mislukte en er een keizersnede werd gepland. Niemand die de mogelijkheid van een stuitbevalling besprak. Pas bij de laatste controle voor de eventuele keizersnede begon een andere gynaecoloog daarover maar toen was ze dus al gedraaid. En bleef zo liggen. Bevallen bij 40+1.
Jeetje, wat spannend. En wat fijn dat het goed gekomen is. Verwacht dat een stuit bevalling bij mij geen optie zal zijn aangezien ze op 4 kg geschat wordt met 40 weken. Eerste was 4080 gram bij 39 weken.
Hier ligt hij ook nog steeds in stuit, terwijl de 1e al snel goed lag. Een 2e kindje schijnt meer ruimte te hebben dus het goed gaan liggen kan langer duren.
Hoeft niks te zeggen. Alhoewel dit bij mij wel het geval was. Baby 2 had al zekee vanaf 19 weken een voorkeurshouding, stuit dus. Met 36 weken lag ze nog steeds zo. Toen vonden we het genoeg geweest en hebben we haar gedraaid.
Hier eerste aan 35+ weken gedraaid en tweede aan 36+ weken gedraaid, meeste kans dat het gewoon goed komt, succes