Hallo, ik heb deze keer een echo gehad bij echobureau wereldkind (20 wekenecho) en ik ben daar niet echt zo positief over. Ik heb zelfs een klacht ingediend over hun en ik mag binnenkort een nieuwe echo maken. Ik twijvel nu ook wat het gaat worden, want door het hele echo heeft die verloskundige me niks gezegd of uitgelegd en ze heeft me ook niks laten zien, ik zag voor meer dan de helft van de tijd het kloppende hartje op de scherm en verder was alles onduidelijk voor mij. Een 20 weken echo duurt normaal gesproken ongeveer half uur, ik was niet eens daar 15 minuten en werd weggestuurd omdat mijn zoontje beetje huilerig was. Op het eind van de echo kwam ze opeens met de opmerking '' het word een jongen'' zonder dat ze me ook iets ervan had laten zien of gezegd, ik heb niet echt een voorkeur voor het geslacht maar ik twijvel enorm aan het geslacht en ben ook niet echt gerustgesteld door die echo of me baby helemaal gezond is. Ik vond haar zeer onproffessioneel, ik zou een cd krijgen met alle foto s erop en die heb ik ook niet gekregen Ik zou graag meer ervaringen willen horen van meiden die daar ook een 20 weken echo hebben laten maken positief of negatief. Liefs