aan de reacties zie je twee kanten ik heb beide gehad de eerste twee zwangerschappen had ik ook een heel andere berekening maar scheelde niet heel veel trouwens en ging mis nu ben ik al 20 weken in verwachting en ben bij de eerste echo 9 dagen terug gezet ook best veel maar alles is goed. dus probeer positief te zijn en probeer te genieten liefs miriam
@Zeeland. Ik wil je even heeeeeel erg veel succes wensen morgen! Ik hoop dat wij beide morgen goed nieuws krijgen... Nog 1 nachtje slapen en dan krijgen we eindelijk duidelijkheid. Morgenavond zal ik laten weten hoe het bij ons is gegaan. Groetjes Irene
Hoi Irene, Thanx ! Jij ook ! Fingers crossed! Ben best nerveus Mn vriendin is er heilig van overtuigd dat mn eisprong "gewoon" later was, en dat er niks ad hand is, ik hou t er maar even op Tot morgen! xxx Wendy uit Zeeland
Helaas is het bij ons niet goed Ben erg verdrietig, want uiteraard had ik de hoop dat het wel goed zou zijn. Ik ga nu proberen het een plekje te geven.. @Wendy. Ik hoop zo dat het bij jullie wel goed is! Laat het even weten! Liefs Irene
Hoi Irene, Hier ook verdrietig nieuws; het was niet gegroeid, wat haar conclusie van vorige week dat er iets niet goed was, bevestigde... Ik moet over een kleine 2 weken weer terug, als het dan nog niet spontaan eruit gekomen is, maken we een afspraak.bbrrrr K##zooi We gaan proberen dit een plekje te geven, t was voor ons de 1e keer, dus ervaring in dit soort dingen is noppes.... Fijne feestdagen.....
He getver, ik had zo gedacht dat wel 1 van ons goed nieuws zou hebben... Ik heb over 10 dagen een nieuwe afspraak, maar ze ging er vanuit dat het wel vanzelf eruit zou komen. Raar idee hoor. En anders naar de gyn voor een curretage. Ik heb echt een mega K-avond. Mijn vriend heeft vanavond kerstdiner van zijn werk dus ik ben ook nog alleen thuis. Heb al heel wat af gejankt. Ik voel me zo raar... Wendy, heel veel sterkte de komende tijd. Probeer het ook voor jezelf een plekje te geven. En ik hoop voor ons beiden dat we snel weer van een nieuwe zwangerschap mogen gaan genieten. Veel liefs Irene