Leuk weetje, ik heb dinsdag een 12 weken echo gehad ivm nekplooimeting. Nu zei de echoscopiste dat ons kindje een kuiltje in zijn kin zal krijgen, gebaseerd op de kaakfoto Ik zelf vind het apart dat ze dit kon zien, echter heeft mijn man en andere 2 kids ook een kuiltje dus het kan geen toeval zijn!
Kuiltje in kin is volgens mij ook een dominante eigenschap, geef je die niet altijd door? Leuk dat een echoscopiste dat ook kan zien.
Als ik het niet zou weten, zou ik het niet zien maar als ik nu kijk zie je inderdaad echt al een deukje zitten! Grappig zeg
Je geeft een kuiltje in de kin niet altijd door maar als je een kuiltje hebt dan moet je vader of moeder dat ook hebben anders ben je waarschijnlijk door iemand anders verwekt
Mijn man heeft een kuiltje, mijn zoon en dochter ook. Ik dacht altijd dat het in de huid zat, maar dus toch in de kaak?!
Al mijn kinderen hebben ook kuiltje in de kin net als hun moeder ( ik heb zo ie zo dominante genen ) Zou me verbazen als dit kindje het niet heeft
Ehm..... Hier hebben wij zelf geen kuiltje, onze beide ouders niet, maar onze beide opa's wel. En ik heb het echt niet met iemand anders gedaan hoor haha. Inmiddels is ze alweer 6 jaar oud en het kuiltje zit er nog. Haar zusje heeft er geen. Ben benieuwd naar broertje... Ik ga eens kijken of ik het kuiltje op de echo van de oudste ook kan ontdekken.