Hi! Dit is vast al vaker gevraagd maar ik twijfel of ik mijn geslachtsbepalingsecho zal vervroegen. Hij staat nu op 17+2 weken omdat we niet eerder konden komen maar nu is er toch een mogelijkheid om hem met 15+2 te laten doen. Nu vraag ik me dus af... is het dan al wel écht duidelijk te zien of zou dit zonde van het geld zijn? Ik wil ook niet later bij de 20 weken echo 'teleurgesteld' worden of weer helemaal om moeten schakelen. Wat is jullie ervaring? Is er iemand waarbij die met 15 weken toch afweek van de 20 weken?
Mijn zusje heeft een geslachtbepaling laten doen met ruim 16 weken door een echo bureau waar de echoscopisten ook medische echo's uitvoeren. Voor 90% zeker een meisje, inmiddels ben ik trotse tante van een neefje .
Ps wel afhankelijk van de apparatuur. Maar de pret echo bureaus hebben Veelal de nieuwste apparatuur .
En dat was bij een jongen? Ze kunnen het bij een jongen vaak met meer zekerheid zeggen dan bij een meisje toch?
Dat is onmogelijk!Ik zou nog niet gaan shoppen.Op deze termijn kan het enkel met bv de nipt test bepaald worden.Maar niet zoals waar het hier in dit topic om gaat,met een echo.
Had met 13+5 een echo van mijn eerste en duidelijk 3 streepjes . Bij mijn tweede met 14+1 een echo en duidelijk 3 strepen. Bij mijn derde (nu dus) met 13+2 een echo en een duudelijk raketje .
Hier met 15+3 geslachtsbepaling laten doen, was een meisje. Ondertussen daarna nog 3x de bevestiging gekregen dat het een meisje is.
Hier met 14, 15, 16 en 17 weken een echo gehad en alle vier de keren was het voor 99,9 procent zeker een meid. Met goede apparatuur kom je indd al ver.