geslacht

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Hoek, Apr 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    Hallo,

wij willen graag t geslacht weten van de klein, maar bij welke afspraak gebeurd dit?

20 wkn echo, of moet je hiervoor een afspraak maken voor een pretecho?

2. Teardrop

Teardrop Bekend lid

May 21, 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Officieel moet je er een afspraak voor een pretecho voor maken, maar tegenwoordig kijken ze met de 20 weken echo ook.
    Bij mij werd vooraf aan de 20 weken echo al gevraagd of we het geslacht wilden weten.

3. Julix

Julix Actief lid

Jan 16, 2012
    135
    0
    0
    Hier ook zo. Doorgaans zijn ze met de 20 weken echo niet te beroerd om even te spieken.

Wil je het eerder weten dan kun je een pretecho laten doen (meeste bureau's doen dat vanaf 15 weken, sommigen eerder/later), een geslachtsbepaling kost ongeveer 25-35 euro. Als het geslacht nog niet goed zichtbaar is mag je meestal kosteloos een keer terugkomen.

Succes, geduld is een lastige zaak, I know....... ;)

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    2,822
    94
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Bij ons hebben ze met de 20-wekenecho ook gekeken, maar toen wisten we het al 6 weken. Ook nu heb ik met 14 weken een pretecho om het geslacht te laten bepalen. Vind het gewoon zo leuk om het alvast te weten :)

5. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier bij de 20wk echo maar echt om moeten vragen. Maar helaas was het niet goed te zien.
    Dus toch maar een pretecho laten maken. Kon gelukkig snel. :D
    Wij hebben voor de pretecho 50 euro betaald. Zaten 4 foto's bij en een dvd van de echo. Anders was het 40 euro.

6. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Ik had echt niet genoeg geduld om te wachten op de 20-weken echo, dus ben ik met 15 weken naar een pretechobureau geweest.
    Dat was echt heel leuk, heb meteen een uitgebreide echo gekozen met ingesproken dvd, superleuk om nog eens terug te kijken.
    Ook keek ze meteen alle organen en zo na om me wat gerust te stellen voor de 20-weken echo.
    Ik weet niet waar je woont, maar Pretecho&zo in Oudenbosch is echt een leuk bureau :)

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb met 13 weken een combinatie test gehad en daar vroeg ik heel brutaal of er al iets te zien was. De echoscopist durfde een gok te doen. Bij 20 weken echo wordt dit nogmaals bekeken en hopelijk is er bij 13 weken goed gegokt.

8. Hoek

Hoek Actief lid

Dec 11, 2013
    442
    0
    0
    18 april 2de deel combinatietest. Ga misschien ook gewoon brutaal zijn. En anders wachten tot de 20wkn echo.

Tot wanneer kan je een pretecho laten maken?

9. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Je kan tegenwoordig met 15 weken geslachtsbepaling doen

10. Julix

Julix Actief lid

Jan 16, 2012
    135
    0
    0
    Je kunt het natuurlijk vragen en dat is heus niet brutaal! Bij ons wilde de gyn met 12 weken ook wel een voorspelling doen (op basis van de nub theorie), maar zekerheid heb je dan doorgaans nog lang niet. Wij mochten wel een garderobe gaan aanschaffen, maar niet later met het bonnetje aankomen als de kleur verkeerd bleek ;)

Share This Page