Hallo allemaal vandaag de termijnecho gehad en gisteren ook bij de gyn. Vorige echo was prima met de tijd wat ik zelf had berekend nu opeens n week voor. 22 mrt sex gehad en positieve ovulatietest die volgende dag weer negatief was man was op vakantie dus echt van deze keer. Echo gaf 11+2 aan zowel bij gyn als bij verloskundige. Ik ben maximaal 10+2 Hoe kan dit nou!? 🤔 Ik zei kan het nu al dat hij sneller groeit ze zei ja dat kan. Ik begreep altijd dat ze de eerste weken allemaal t zelfde groeien!
Ik zou er gewoon niet teveel zorgen om maken en gewoon van de 11.2 weken uit gaan. Ze doen niet voor niks een termijnecho. Zeker als ze 2x op dezelfde termijn uitkomen. Dan heb je gewoon een vroege innesteling tegad, of kindje is toch misschien wat harder gegroeid. Maakt niks uit toch.
Soms is het ook lastig meten en soms is t kindje gewoon iets groter. Niks aan de hand toch?! Ondanks dat wij met iui zwanger zijn geraakt en de baby al de gehele zwangerschap 1 week voor loopt maakt t niet uit. Beter dit dan te klein.
Beter iets voor dan te klein. geloof me dat geeft meer kopzorgen. Hier een kindje wat 1 A 2 weken achter loopt op groei en moment van conceptie Is hier glashelder aangezien ik zwanger ben van een icsi kindje.