echo 6 weken wat kan ik verwachten

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by lovewinnie, Oct 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hoi allemaal enalvast bedankt voor jullie ervaringen

maandag krijg ik een echo omdat het niet helemaal duilelijk is hoever ik ben. ik slikte de pil tot 17 september en ben 20 september 1 dag heel licht ongesteld geweest, 25 oktober test ik positief maar was geen donkere streep dus denk wel dat ik bijna 6 weken ben en geen bijna 10.

maandag krijg ik dus een echo met waarschijnlijk 6 weken en wil weten wat ik kan verwachten. is er al iets van een kindje te zien en kunne ze ook niet of het er 1 of 2 zijn. ik ben erg bang om een 2 ling te krijgen
    :) en heb al zon voorgevoel vanaf me puberjaren. ik ben er echt gewoon bang voor haha stom misschien maar zal vat een kwestie vanwenne zijn

kan iemand een echo tonen van 6 wk en 3 dg. ik kan ook korter zwanger zijn als ik cycles aanhoudt van 35 dg ipv 28dg en ben dan dus 5wk en 5 dg. minder kan echt niet :) maar langer dus wel

2. wolly

wolly Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Als je ongeveer 6 weken zwanger bent dan kunnen ze wel iets zien op de echo, ze kunnen ook zien of het er 1 of 2 zijn.
    De echo zal wel inwendig zijn omdat het nog zo pril is, dus kunnen ze het beter zien.
    Bij ons kindje zagen ze hartactie met 6 weken en 4 dagen.
    Hou er wel rekening mee dat het bijna zeker is dat er met 6 weken nog geen hartactie te zien is.

Ik heb een echo foto in me album staan van 6 weken en 4 dagen.

Heel veel succes met de echo maandag.

Liefs wolly

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    vanmiddag heb ik de echo dus we zullen zien :)

4. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    sucses strakjes met de echo ;)

5. momhairy

momhairy Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,180
    0
    36
    kapster
    en en en?

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Kan geen echo tonen, maar in mijn 1e zwangerschap kreeg ik een echo met 6 weken en 4 dagen en ik kreeg een rijstenkorreltje te zien met een knipperlichtje erin, het hartje klopte!

7. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

Aug 13, 2008
    147
    0
    0
    Hoe was de echo?

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hoi, heb de echo gehad en ze schatten dat ik 5,5 week zwanger ben wat goed zou kunnen. was me eerste cycles naar stoppen met de pil en testen op dag 35 ligt positief. dit was 25 oktober.

vruchtzakje zag er prima uit maar er ze kon zo geen kindje zien. dit is heel normaal met 5 weken en met 6 wk ie je wel iets kleins zei ze. het zag er dus verder wel goed uit en dacht zelf ook al aan een cycles van 35 dagen dr teste ik ook pas na 35 dagen :) en niet 28. ik ben dus net 5 wk zwanger en mag over 3 weken terug komen. omdat ik verder geen bloedverlies heb en juist vollop klachten ziet het er naar uit dat alles goed komt. vind het toch wel spannend en moet zo 3 wk wachten pfff. 17 september heb ik de laatste pil geslikt. ik houdt me banner nog even zo :) tot de volgende echo want anders blijf ik aanpassen :D

Share This Page