Ik kan maar geen keuze maken! Die zwarte met die bloemetjes vind ik op zich mooier, maar nadeel is dat deze van suede zijn. Ik vind leer mooier, en praktischer. Maar die andere vind ik ook leuk. En daarbij, is dit niet 'te jeugdig' voor mij? Ben 33 , niet dat ik oud ben, maar is niet iets meer voor iemand die 10 jaar jonger is??
Ik vind de eerste het mooiste. Daarbij je moet gewoon aantrekken wat jij leuk vind Overigens zie ik genoeg vrouwen rond de 30 met zo'n stijl schoenen lopen
Ik vind de eerste het leukste. En als deze schoenen bij je stijl passen vind ik je niet te oud hoor Het moet gewoon bij je passen, en je weet zelf het beste of dat zo is.
Ik vind deze zoooo cool! Leuk onder een grijs/zwarte skinny of rokje Nike Sportswear DUNK SKY - Sneakers hoog - Grijs - Zalando.nl
Vind de tweede echt heel leuk! Ik draag ze ook en ben 29 dus dat scheelt niet heel veel!! Gewoon dragen!
Heb gister ook adidas sneakers gekocht. Zitten heerlijk en vind echt stoer! Heb een grijze skinny aan met leuk kort vestje.
Ik vind ze beiden wel mooi maar ze zijn wel hoog. Is dat nu niet te warm? En leeftijd? Pfffff ik draag altijd nike of converse en ben 29 jaar
Denk idd wel dat het veel te warm is voor de zomer! Vind dat echt van die zweetschoenen. Maar het weer wordt voorlopig weer een stuk slechter hoor
HET WORDT ZOMER HE! Ik zou voor geen gaan, en kijken voor leuke allstars of andere leuke instappers. Ik heb foto 1 en ze zitten ontzettend k*t. Ze vallen vrij smal uit en omdat ze zo hoog zitten doet het mij constant pijn. Met dit weer moet ik ze zeker niet aantrekken want dan krijg je vieze zweetvoeten