Hai dames, We hebben afgelopen week de 20-weken echo gehad en alles is goed met ons kindje. En het is een meisje! Door de hormonen (dat denk ik tenminste) ben ik zo aan het twijfelen. Wat als de mevrouw die de echo deed het fout heeft gezien? Het slaat nergens op, ik weet het.. Ten eerste omdat ik vooraf al voelde dat het een meisje was, al mijn hele zwangerschap. Ten tweede omdat ik zelf mocht zeggen wat ik dacht (toen ik het geslacht zag op de echo) en ik vol overtuiging 'een meisje' riep en ten derde omdat zo'n vrouw heus wel weet wat ze wel en niet ziet en er op zich geen twijfel te bekennen was. Maar goed, je weet hoe zwangere vrouwen kunnen zijn... Al dat roze wat ik heb ingeslagen.. Wat als..? Hmm.. Dus, zouden jullie een kijkje willen nemen? Ze zijn niet heel duidelijk, omdat ik een foto van de echo heb gemaakt (geen scanner)... Alvast bedankt!
Hahaha nou bij de eerste twee heb ik alleen een termijnecho gehad bij negen weken meer niet dat was toen nog niet zo. Bij de tweede was ik net 1 maand tever toen de 20 wekenecho standaard werd ingevoerd. Bij de derde had ik inderdaad een duidelijke echofoto