Geboortekaartjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jansen, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
  2. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Whoops, ik zie al een aantal links staan. Maar een aantal zijn daar niet genoemd en zijn zeker de moeite waard...
     
  3. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik zit dan altijd met een vraag; als je het via internet besteld dan duurt het toch ook nog even voordat je het in huis hebt? Het makkelijkste vind ik dat je het gewoon bij de copy shop doet in je woonplaatst. Die hebben mega veel boeken waar je uit kan kiezen en dat doe je van te voren. Op de dag van de geboorte bel je de naam en gewicht door en smiddags kan je ze al ophalen en op de bus doen. Dan hebben de meeste mensen het dus de volgende dag in huis.
    Maar als je ze besteld via internet duurt het toch allemaal veel langer of valt dat wel mee?
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor, gaat best snel! Ik heb het ook met mijn trouwkaarten gedaan.

    www.soeltan.nl. hebben ook babykaartjes.
     
  5. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Volgens mij is het voordeel van een copy shop in de buurt, dat je (wanneer je kleintje geboren is) ze vaak dezelfde dag nog kunt laten drukken en ophalen.
     
  6. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Via internet gaat net zo snel lijkt mij...
    Bij de copy shop op de hoek hebben ze (wat ik in de etalage van die van ons zie) niet de meest originele kaarten.
    En wij willen tegen die tijd wel een overweldigende kaart natuurlijk :)
     
  7. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja dat vind ik ook wel heel belang rijk een orginele kaart. Nou ja we moeten maar even kijken waar we het doen, als het maar wel snel is want dat vind ik ook belangrijk! maar wat ik tot nu toe heb gelezen op de site's hierboven is dat de levertijd toch wel 3 dagen is.........
     
  8. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

  9. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Die kaarten van beckerdesign zijn idd wel echt leuk!
    Maar ik heb de info gelezen, je krijgt de kaarten pas 2 a drie dagen nadat je de geboorte hebt doorgegeven. Vind ik inderdaad wel wat lang duren.

    Pim
     
  10. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    www.intercard.nl

    Hoe origineel wil je het hebben: toen onze Ilse was geboren, hadden we uiteraard een leuk kaartje uitgezocht. Nu wil het toeval dat een collega van mijn man op 1 dag 2 kaartjes kreeg, dezelfde! Met in het kaartje ook dezelfde naam en geboortedatum. Ze dacht: och, de verstrooide papa heeft per ongeluk 2 kaartjes naar me gestuurd... Niets is minder waar, ze kreeg echt 2 dezelfde kaartjes, alleen van 2 verschillende ouders...

    Groetjes van Kiki.

    PS 2 weken later kreeg ik van de zwangergym ook hetzelfde kaartje, maar dan met de geboorte van hun zoontje... De naam die wij zouden kiezen als Ilse een jongetje zou zijn...
    Oh ja, dit is het kaartje: http://www.intercard.nl/upload/cards/thumbs/12479.jpg
     
  11. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    We zijn aan het rond neuzen voor geboorte kaartjes maar jemig wat is het duur allemaal!!! had ik niet verwacht eigenlijk.......
    Weten jullie waar je ook zelf geboorte kaartjes kan ontwerpen? het lijkt ons zo leuk om een PAAR echo foto's te gebruiken voor het kaartje. Maar nergens kan ik dat laten doen. En als ze het doen is het voor een belachelijke prijs.......... :(
     
  12. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Wij hebben de 1e keer een bestelling gedaan via het blad Wij Jonge Ouders,was niet duur en lekker neutrale kaartjes(moest ze wel zelf schrijven haha)
    Bij de 2e heb ik leuk Forever Friends briefpapier gekocht bij zo'n kadoshop,en toen hadden we inmiddels een pc staan en printer dus zelf de tekst er op geprint en het was een leuk geheel zo.
    Bij een evt.volgende wil ik iets met Anne Geddes ofzo
     
  13. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Dat is meestal als je voor 12:00 hebt doorgegeven dat de kleine er is.
     
  14. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
  15. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nou we zijn er uit, we laten de kaartjes drukken bij een drukkerij hier vlakbij. We hebben bij verschillende drukkerijen geshopt met ons idee. En deze was het goedkoopste en ze hebben al veel voor ons gedaan ook. We hebben al een proefdrukje gehad, en het is echt heel mooi geworden, helemaal zoals we graag wilde! Heel byzonder dat het geen standaard kaartje is geworden ;)
     

Deel Deze Pagina