Bedankt voor jullie antwoorden. Waarschijnlijk gaan we toch een geslachtsbepalingsecho laten doen rond 17 weken. Anders vind ik het wel lang hoor zo'n 10 weken geen echo!
Hier een bij de gyn met 8 wk, toen bij de vk met 10,13,20 wk Zelf doen we met 27 wk pretecho en dan krijgen we denk ik met de 30+ nog een echo en dan niks meer.. Is vrij normaal toch?
Is wel heel veel tijd tussen vind ik ook, hier (woon in België) alle 4 weken een echo, de laatste maand nog frequenter, in totaal tel ik 10 echo's.
Wat apart zeg dat er zoveel verschil in zit. Hier in principe ook gewoon met 20 weken de 2e echo. 1e met 9,5 weken gehad. Als het bij de 20 weken weer groot blijkt te zijn (helemaal niet vreemd als je het mij vraagt...manlief is nogal lang), dan waarschijnlijk nog later meer echo's, maar verwacht voor die tijd geen nieuwe echo meer.
er worden er maar 3 verged tenzij er medische noodzaak is om meer te maken. een gehad met 10 weken (bleek achteraf 11) een met 20 weken een rond 32 weken vanwege de placenta omdat ie nog in stuit ligt word met 36 weken nog een liggingsecho gedaan. nekplooi moet je voor je 30 of 35ste ook zelf betalen.