Echo met 12, 5 week geslacht??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mirre, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jadeline

Jadeline Lid

26 okt 2009
    19
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Ok fijn om te weten!
    Hoe kan men dan bij 12 weken al zien wat het wordt? Of groeit de piemel dan al omhoog vanaf 11 weken waardoor het verschil dan al te zien is qua hoogte?
    Ik ben nu overigens bijna 14 weken!
    Ik ben pas net lid van deze site. Mag ik je vragen wie jij precies bent? De beheerder(ster) van deze site of heb je een eigen echo bureau?

Nogmaals bedankt voor de reacties, tot horens!
    grt.Mir

2. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland

Mag ik je voorzichtig feliciteren met een meisje

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Ik ben geen beheerster hoor! Ik heb me hierin verdiept toen ik zwanger was van mijn eerste en zo verder verdiept....

Ik wil binnen nu en 6 jaar beginnen met de vroedvrouwenopleiding maar ik denk eraan om eerst de opleiding tot echografiste te gaan volgen.

Vroedvrouwenopleiding is erg zwaar daarom wacht ik ook totdat mijn jongste naar school is en wat 'zelfstandiger' is zodat ik tijd heb om te studeren.

4. meidenhuis

Vanaf 11 weken is er een nub zichtbaar, maar de nub is nog niet in de definitieve stand. Dit gebeurd tussen de 11 en 14 weken. de meest ideale periode om een goed zocht te hebben op het geslacht is tussen de 13 en 14 weken.

5. Jadeline

Jadeline Lid

26 okt 2009
    19
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    ok bedankt!
    Ik heb er ook over gedacht een eigen echo bureau te beginnen, verdient lekker goed!
    Heb het er nu alleen veel te druk voor. Ik ben nu zwanger van de zevende. Ik ben helaas extreem misselijk geweest, maar nu is het gelukkig een stuk minder! Ik heb nu drie jongen en drie meisjes. Ik vind het altijd wel makkelijk om te weten wat het wordt qua kleding etc...
    Ik ben ook gewoon heel nieuwsgierig en zou het liefst meteen weer een echo willen. Ik weet dat ik beter kan wachten tot 20 weken anders blijf ik aan de gang. De nekplooi was gelukkig goed! Als je zo mijn echo bekijkt heb je dan echt geen idee? De nud staat volgens mij wel gelijk aan de (kromme) ruggegraat. Die zou je in gedachte door kunnen trekken volgens mij. Daarbij zie je bij een jongetje volgens mij meer een bolling of niet?
    Ik laat hier in ieder geval weten wat het wordt na de 20 weken echo. Jij ook nog een fijne zwangerschap gewenst!
    Grt. mir

6. Jadeline

Jadeline Lid

26 okt 2009
    19
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Hoi Mirre
    Ik denk bij jou ook dat het een meisje wordt!
    Grt. Mir

7. Jadeline

Jadeline Lid

26 okt 2009
    19
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Ik krijg overmorgen nog een echo!
    Ben benieuwd want ben dan 14 weken!
    Grt. Mir

8. meidenhuis

Spannend!!!!!!!!!!!!!

9. Jadeline

Jadeline Lid

26 okt 2009
    19
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Hoi...
    De gynaecoloog had het dus toch goed!
    Het is dus een meisje.
    Ze hebben tussen de benen gekeken en via de nub methode. Heb dat beeld op video staan en je ziet een horizontaal lijntje.
    Ik was nu 14 weken!

grt. Mir

10. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Bij Mirre denk ik echt jongen. Kindje ligt wat gekruld, maar ik vind de nub best wel omhoog wijzen.

11. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Gefeliciteerd Jadeline.

12. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Ik had de laatste echo van Mirre nog niet eens gezien, die duidt weer meer op een meisje...hehhh blijft moeilijk :p

13. Jadeline

Jadeline Lid

26 okt 2009
    19
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Dankje!
    We hadden alleen nog maar een meisjesnaam dus dat is wel makkelijk!
    Het hele onderwerp vind ik erg interessant, Ik ben Nederlandse maar woon tijdelijk in Belgie en volgens mij zijn ze hier veel makkelijker in het uitspreken van het geslacht. Ze zijn hier al echt bezig met de nub methode. Ik herinner me nog met mijn andere zwangerschappen in Nederland dat ze geen antwoord wilde geven voor de 20 weken.
    Ik vind het zeker leuk om hier regelmatig mijn advies te geven. Ik heb urenlang allerlei informatie gelezen over dit onderwerp, zowel in het Engels als Nederlands. Erg interessant zeker als je zelf zwanger bent!
    Hier iedereen verder een fijne zwangerschap gewenst!
    Grt. Mir

14. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Misschien een domme vraag, maar wat is precies NUB?
    Zat een beetje te lezen enzo, en nu ben ik erg benieuwd :D
    En wat goed dat jullie dat al zo vroeg kunnen zien.

liefs Mandy

15. Jadeline

Jadeline Lid

26 okt 2009
    19
    0
    0
    NULL
    Zeeland
  16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
  17. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

dus als ik de 13 nov op controle ga dan ben ik 12 w zou jullie kunnen zien als ik een goede foto heb via nub ?
    kvind het wel facinerend en ben dan benieuwd of het klopt
    had er nog nooit van gehoord

18. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Oostzaan
    Ja, maar dan moet je wel een echo vragen ..en profiel, van de zijkant van de hele baby en met rechte rug het liefst en niet te donker.

19. Jadeline

Jadeline Lid

26 okt 2009
    19
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Omdat ik het zelf ook zo leuk vond/vind om te vergelijken plaats ik hier twee foto's gemaakt van de film van de echo met 14 weken.
    Hierop zo je de nub van een meisje, de gynaecoloog wijst dit aan met een pijltje.
    Grt. Mir

20. Jadeline

Jadeline Lid

26 okt 2009
    19
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    En nog 1 rechter gemaakt van het computerscherm

Deel Deze Pagina