Het is het uiteinde van de baby dat je ziet. Je ziet de nub gelijk staan aan de ruggegraat. Een duidelijke horizontale streep, waar het pijltje bijstaat. Het beeld is natuurlijk wel van de dvd afgehaald, je ziet daardoor niet de hele baby. Het is bij ons een dubbel check omdat we natuurlijk ook al schaamlipjes hebben gezien tussen de benen! Ik vind het toch duidelijk te zien! Grt. Mir
Zou ik iemand een echo foto kunnen sturen via PB? Heb geen idee of de nub te zien is maar ben wel benieuwd!
Wat een leuk topic is dit . Vorige week heb ik met 12 wk+4 dgn een echo gehad. Ben zo brutaal om het fotootje te plaatsen . Ik ben reuze benieuwd wat jullie ervan denken . Ik kan er zelf niks van maken en de echo mevrouw wilde nog niets zeggen . Hoor graag jullie mening. Alvast bedankt en vr.gr. Ilona
Helaas is de ligging van kindje niet en-profiel waardoor het niet te zeggen is.....heb je ook nog een echo waarbij het kindje op de rug ligt?
Wow wat een snelle reactie, dank je . Nee helaas niet en profiel volgens mij. Wel eentje dat hij op z'n buik met z'n koppie naar beneden over de placenta hangt. Het is echt een slaapkoppie, niet wakker te krijgen.... Toch bedankt in ieder geval. vr. gr. Ilona
Sorry ik zie dat er bij de foto's die ik heb geplaatst twee pijltjes staan. De onderste is van mijn eigen computer en de bovenste is de nub. Die pijl wijst de gynaecoloog aan! Ik begrijp wel dat dat verwarrend was. Grt. Mir Ps: Hoi Ilona, Ik heb de nub beelden van de dvd afgehaald, misschien kun jij dat ook doen? Het liefst een foto van de zijkant van de baby met een rechte rug. Ik heb met mijn toestel gewoon wat foto's gemaakt van de dvd die ik bekeek vanaf mijn computer! Misschien een tip! Grt. Mir
Hallo Toch voor de zekerheid de echo dat kleine kriel op z'n buik hangt. Is dit een beetje en-profiel . Wat denken jullie ?
Ha Jadeline en Wonder, Thanx voor jullie reacties. Alleen ik heb geen dvd meegekregen uit het zh. Ik krijg alleen fotootjes mee en die zijn helaas niet altijd even helder. Met 17 wk krijg ik opnieuw een echo, misschien dat we dan meer zien . Fijne avond allemaal !
Ik wilde die twee foto's van mij hiervoor verwijderen ik weet alleen niet hoe! Je kunt blijkbaar alleen je laatste bericht wijzigen of verwijderen. Ik wilde ze vervangen voor deze die is iets duidelijker! Vandaar dat er WEER een foto van mij komt! Mijn motto, hoe meer foto's van iedereen hoe leuker en hoe meer je kunt vergelijken. Grt. Mir
De houding is niet goed, toch wil ik wel een gokje wagen en denk ik aan een jongen, omdat de nub toch volgens mij omhoog wijst, maar eigenlijk kan je er weinig over zeggen met deze echo.
Iris, leuk dat je ernaar (waarnaar haha) hebt willen kijken . Ik laat het je nog wel weten als ik de 17 wk echo heb gehad. Vind het erg leuk om idd foto's te vergelijken die hier langskomen .