Echo met 13 weken en 3 dagen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kim81, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim81

kim81 Lid

12 dec 2006
    22
    0
    0
    heey meiden

hier weer een berichtje van mij! ik heb net mijn echo gehad, wat is het wonderbeerlijk zeg, 2 armpjes, 2 beentjes en al alweer 7.5 centimeter lang, alles was goed en lag mooi op schema. Allen heel erg jammer dat ik het hartje niet kon horen omdat ze niet het goede apparatuur hadden. Wat dat betrefd kan je maar beter naar de vorloskundige moeten, want daar hebben ze wel altijd alles in de buurt.
    21 november heb ik weer controle en 10 december de screening echo, wie heeft hem al gehad en weet wat ze allemaal doen, ik heb hem wel in het ziekenhuis.

liefs de allergelukkigste
    kim

Edit mod: verplaatst naar onderzoeken en echo's. Graag GOED kijken waar je iets plaatst.

2. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Bij de screeningecho (20-weken echo) wordt er
    helemaal naar je kindje gekeken..
    Hartje,niertjes,ruggetje,etc...
    Om te zien of er op het eerste gezicht afwijkingen zijn..

Fijn dat alles goed is met de kleine!

Groetjes,Alida

3. memke

memke Actief lid

15 jun 2007
    217
    0
    0
    Friesland
    hey kim.

Mooi dat de echo goed was! Mooi he om je kleintje zo te zien? Met de 20-weken echo, gaan ze kijken naar zijn/haar hartje,niertjes,lever,hersentjes,kijken naar de lippen als het geen hazenlip heeft,maagje en ze gaan kijken hoe groot ie is: hoofdomtrek, maagje en beentje opmeten.. En eventueel geslacht als je wil.Dus kortom je baby wordt helemaal gescreend..En het is fantastisch om je kindje weer te zien.. Je krijgt foto's mee..
    Ja wat wil je nog meer weten?
    ALvast veel plezier 10 dec. duurt nog even maar toch
    Groetjes

Deel Deze Pagina