Vanmorgen m'n eerste echo gehad bij de VK. Wat was dat gaaf! Ze zag een prachtig kloppend hartje en een bewegend kindje. De VK vond het een goed teken dat z'n/haar handje zwaaide en dat hij/zij goed bewoog. En ook de 'dooier' (raar woord) was keurig gescheiden van de beeb en dat was ook erg goed. Op 15 november krijg ik weer een echo. Vanavond gaan we het dan ook vertellen aan onze (schoon)ouders! Heb ik nu al zin in. Heb babysokjes gekocht en een lief kaartje met kopie van echo er in geplakt. Ben benieuwd of ze het verwacht hadden...
leuk hoor gefeliciteed ik krijg zelf 6 november me eerste echo dan ben ik precies 9 wkn en 3 dgn. Ik maakt me al zorgen dat we wel iets zouden zien op de echo... maar nu ik jou verhaal lees hoop ik dat het bij mij ook al zo goed te zien is! Of verschilt dat bi iedereen? heb je trouwens een vaginale echo gehad? of een echoscopie?
Het was echt geweldig gisteravond. Ik had een kaartje geschreven met een foto'tje van de echo er in geplakt en babysokjes ingepakt. En op de envelop Opa en Oma geschreven. Tranen, tranen bij schoonpapa en mijn mama. Zo schattig! En heel gaaf om nu met anderen er over te kunnen praten! Superrrr. Net heb ik het mijn beste vriendin verteld.. ook daar tranen... Tis zo gaaf om goed nieuws te melden! Vanavond mijn broer en schoonzus en morgen mijn zusje en zondag m'n zwager. dan weten alle belangrijke mensen het. De rest mag de tamtam doen! Overigens heb ik een uitwendige echo gehad en zie je een prachtig hoopje kind met een kloppend hartje en een zwaaiend handje! Super. Ben helemaal in love...