hallo, Ik heb sinds afgelopen weekend veel last van afscheiding, nu was dit al wel wat meer dan normaal ivm de zzwangerschap, maar nu voel ik het soms echt "lopen". Het is gewoon wit van kleur en geurloos. Ook vind ik het net lijken of ik mijn urine niet helemaal onder controle heb de laatste dagen. Volgens mijn vk ligt de baby heel diep(ze kon het hoofdje maar moeilijk vinden omdat de schouders er voor zaten). Ik voel constant een druk op mijn blaas en ik heb klinke krampen in mijn onderbuik. Is dit het begin van mijn bevalling of is het wat anders? Mijn eerste kindje is ook 3 weken te vroeggeboren. Alvast bedankt, Groetjes Cindy
Hoi Cindy, je weet het natuutlijk nooit zeker, de bevalling kan zomaar beginnen, maar ik denk ook dat de pijn die je nu aangeeft en de klacht van je blaas komt door het diepe hoofdje. Zo´n dieper ingedaald hoofdje zegt niets over een eerdere bevalling, ook zo kun je overtijd raken. Dus het is afwachten en hopen dat je kindje een klein beetje anders gaat liggen met haar hoofdje zodat de druk een deel van je blaas is! Groetjes Brigitte