Ik denk ook een meisje. tenminste zo zag de echo bij ons klein prinsesje ook uit! Ben benieuwd als je de 20 weken echo hebt gehad!
zeker weten een meisje en natuurlijk heb je nooit zekerheid maar dit is toch echt wel duidelijk met zon echo zou ik al roze durven shoppen
vind het moeilijk, want je kijkt precies aan de onderkant. Kan ook een mooie balzak zijn. Een piemeltje is nog niet zo groot dat deze helemaal om het zakje valt. Dus deze kan er nog bovenop liggen toch?! Zou wel vanuit een andere hoek willen kijken...
Ben heel benieuwd..wanneer weten jullie het? Wat ik al zei: zo'n shot hadden we met ons zoontje precies hetzelfde. Dachten dus ook even meisje, maar de hoek bleek net niet goed. Een week laten was er tijdens een pretecho in dit shot ineens een enorme piemel te zien (terwijl we echt goed hadden gezocht, mijn man en ik)
Tja ik weet het,het kan in principe toch nog een beetje alle kanten op.Maar komende vrijdag weten we meer (als het goed is hihihi)Maar ik snap ook dat het een jongetje zou kunnen zijn,maar mijn gevoel zegt ook heeel sterk een meisje.Och aj we moeten nog even een aantal dagen geduld hebben (pfffff zal niet meevallen)
dit was onze echofoto, de echoscopiste zei dat het 100% zeker een meid was. Ik vroeg nog of we een slag om de arm moesten houden want deze echo was met 15 weken en 5 dagen. Maar ze zei; nee hoor, ga maar roze shoppen. dit is de foto:
Zo te zien een Meisje!! Wij hadden ook geslachtsbepalingsecho met 17 weken en 5 dagen. En was overduidelijk een jongen
Haha wat grappig zeg..en wat duidelijk teminste denk ik )) Ik wil het alleen niet weten dus hoop niet dat die van mij er ooit zo bij ligt
http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/260333-wie-kijkt-even-mee.html Dit was mijn echofoto. En de echoscopiste zei dat het met zekerheid een meisje was. Toch houden wij ons ook nog in tot de 20 weken echo met teveel kopen.
Ja,ja afgelopen vrijdag de 20-weken echo gehad.Gelukkig was alles verder goed enzo.En we krijgen inderdaad een MEISJE. Dus nu kunnen we roze gaan shoppen hihihi.Ook maar meteen gedaan en een mooi roze zomerjurkje gekocht!