onzeker tijdens de zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeannet, 27 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    heey heey

pfffff ik ben nu al zoveel aangekomen dat ik denk pffffffff :confused:
    het is voor een goed doel zeker, maar soms voel ik me best onzeker
    tegen over me partner,
    ik durf dit ook niet te zeggen :oops:
    gewoon als we op straat lopen of in de auto zitten en er loopt een
    leuk grietje dan is het meteen zo na kijken waar ik me eruuug
    aan kan iriteren gewoon zo over dreven kijken
    nog meer die dit hebben of ben ik echt weer de enige :rolleyes:
    tja denk dat pfff laat hem maar toch pfff iriteert het me zow 8)

2. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Blehhh dat gevoel herken ik wel... helaas... ik ben inmiddels 14 kilo aangekomen en heb een bolle toet gekregen etc. en voel me daarom niet echt meer aantrekkelijk, ook niet in bed met die bolle buik onder zo'n shirt enzo... tja...

gelukkig kijk die van mij (althans waar ik bij ben) niet zo naar de andere dames ;)

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ben nu zo'n 10 kilo aangekomen mss iets meer ondertussen.
    Voel me soms net een waggelend hangbuikzwijntje maar ik weet waar ik het voor doe. Voel me ook totaal niet onzeker tegen over mijn man.
    Ik weet toch wel dat hij me mooi vind ookal heb ik nu een dikkere kont en buik. gaat wel weer weg ;)
    En dat kijken naar andere dames och ja... hij doet het iig niet zo ovedreven als ik er bij ben, maar al zou hij het wel doen...welke man doet dat nou niet?
    Laat maar lekker kijken. Ik schenk hem straks een mooie zoon of dochter kan die andere griet niet zeggen. :D

4. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai chantalk

ja daar heb je gelijk in dat is zo !
    girl power dan maar enne denken het komt allemaal goed ,bij mijn is het ook weer zo ik ben in 1 jaar tijd 2 keer zwanger, ik ben zo 30 kilo aan gekomen best wel veel
    maar het komt wel allemaal goed met de tijd zeggen ze ......... sporten dan maar !1

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Dat wordt idd wel sporten straks....en dat met de zomer in zicht :(
    hmm tja ik ben altijd nogal positief ingesteld heb altijd zoiets van komt allemaal wel goed. Ik zal me ook niet zo snel druk maken om iets (wat niet altijd positief is).
    Och ja zullen wel zien hoe het gaat lopen. ;)

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik heb dan nog niet zo'n dikke buik (ik kan niet wachten tot ik echt dikke buik heb, heb al wel klein buikje, zie album)

maar ik zou me juist heel trots voelen..zo van: wij krijgen toch mooi een kind samen..
    maar ik moet zeggen dat mn vriend helemaal niks om andere vrouwen geeft, hij kijkt er gewoon echt niet naar...zn vrienden zeggen dat ook zo tegen mij: jij hoeft je echt niet druk te maken, hij kijkt niet eens naar andere vrouwen...wara ik dus wel blij mee ben! Ik zlef geef ook niks om andere mannen terwijl ik wel vriendinnen heb die echt naar andere mannen kijken maar ik dus echt niet..

Mijn vriend is ook nu al trots dat ie vader gaat worden, echt lief :D

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Mijn mannetje is ook super trots op mij en mijn buik(je).
    Ik hoorde pas van zijn colega's dat hij zo trots was!
    Leuk om te horen toch? ;)

8. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    ja dat is zeker weten heel lief
    zo is mijn man lief ook dat is eht niet zeker weten niet zondag stond hij op de markt de hele dag en hij komt thuis met een paar gouden oorbellen
    waar hij de hele dag voor gestaan heeft oorbellen
    dat is ook zeker lief maar gewoon me gevoel van onzekerheid is gewoon misschien de zwangerschap denk mhhhh misschien stel ik me wel aan het is gewoon een gevoel~!

9. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    :) :) Ik herken je gevoel helemaaaaaal! Ik ben nooit jaloers geweest en nu heb ik daar ineens wél last van
    'k heb ook al een paar keer gedroomd dat mijn man mij bedroog... man, ik kan dan 's morgens wel janken als ik wakker word met die nare droom nog in mijn gedachte... mijn man lacht er eens om, herhaalt steeds maar dat hij me net mooi vindt met m'n buikje... en eigenlijk besef ik maar al te goed dat ik eigenlijk geen reden heb om me zorgen te maken of jaloers te zijn... 't zit allemaal in mijn koppeke :oops:

Deel Deze Pagina