Echo met 4.3 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Fauna, 23 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Dank je smurffin, zagen ze bij jullie wel een vruchtje? Duim voor je dat ze over 2 weken een mooi hartje zien.

2. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Ja ze zag iets en het leek te bewegen, maar konden geen duidelijke sterke hartslag zien. het was nog allemaal zo onduidelijk, dus wachten we in spanning af.

3. LenteVlinder

5 jul 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 6, 3 weken kon de gyn alles goed zien. Zakje, vrucht en een duidelijk hartslag.

Ik hoop op goed nieuws voor jullie xxx

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Kijk maar eens in mijn album bij echo's.
    Eerste echo was met 5+5 en daar was nog niks op te zien.
    Bij 6+4 een goed zichtbaar vruchtje met hartactie.

5. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hier de eerste echo gehad met 6+6 en toen zagen wij het vruchtje met hartactie

6. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ip 4 weken zagen wij enkel dooierzak met puntje in dus vermoedelijk vruchtje en op 5weken zagen wij wat jij beschrijft en op 6 weken een boontje waar hartje ip zagen kloppen

7. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Dank jullie voor jullie reacties, pff ik vind het spannend. Nog 1 nachtje slapen en dan hebben we de echo. Hoop zo dat het goed zit. Blijft vreemd dat er eerst een vruchtje werd gezien en de week erna niet meer. We hopen zo om morgen 1 (of misschien wel 2) hartje(s) te zien.

8. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Zojuist weer een echo gehad, nu 6.3 weken. Zagen wel een vruchtje nu van 7 mm maar nog geen hartactie. Ook ligt het vruchtje laag onderin de vruchtzak wat volgens de gyn meestal geen goed teken is. Hij zei dat we er rekening mee moesten houden dat het niet goed zit. Wij mogen volgende week weer terug voor een echo. Hebben meer meiden een vruchtje laag in de vruchtzak gehad? En geen hartactie met 6.3 weken? En is het daarna goed gegaan?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,1 KB
      Weergaven:
      13
  9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Geen ervaring mee, ik hoop dat de kwaliteit gewoon slecht is waardoor je nog geen hartje zag.

Deel Deze Pagina