Dank je smurffin, zagen ze bij jullie wel een vruchtje? Duim voor je dat ze over 2 weken een mooi hartje zien.
Ja ze zag iets en het leek te bewegen, maar konden geen duidelijke sterke hartslag zien. het was nog allemaal zo onduidelijk, dus wachten we in spanning af.
Met 6, 3 weken kon de gyn alles goed zien. Zakje, vrucht en een duidelijk hartslag. Ik hoop op goed nieuws voor jullie xxx
Kijk maar eens in mijn album bij echo's. Eerste echo was met 5+5 en daar was nog niks op te zien. Bij 6+4 een goed zichtbaar vruchtje met hartactie.
Ip 4 weken zagen wij enkel dooierzak met puntje in dus vermoedelijk vruchtje en op 5weken zagen wij wat jij beschrijft en op 6 weken een boontje waar hartje ip zagen kloppen
Dank jullie voor jullie reacties, pff ik vind het spannend. Nog 1 nachtje slapen en dan hebben we de echo. Hoop zo dat het goed zit. Blijft vreemd dat er eerst een vruchtje werd gezien en de week erna niet meer. We hopen zo om morgen 1 (of misschien wel 2) hartje(s) te zien.
Zojuist weer een echo gehad, nu 6.3 weken. Zagen wel een vruchtje nu van 7 mm maar nog geen hartactie. Ook ligt het vruchtje laag onderin de vruchtzak wat volgens de gyn meestal geen goed teken is. Hij zei dat we er rekening mee moesten houden dat het niet goed zit. Wij mogen volgende week weer terug voor een echo. Hebben meer meiden een vruchtje laag in de vruchtzak gehad? En geen hartactie met 6.3 weken? En is het daarna goed gegaan?