15 weken geslachtsecho wat is het?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door ons2ewonder, 22 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Met 15 weken heeft de gyn een poging gedaan tijdens de guo om het geslacht te zien. Kindje zat met gekruiste beentjes hij had wel een vermoeden.
    We vonden het geen probleem want met 19,3 weken( gisteren) kregen we toch weer een guo en dan zouden we het wel zien dachten we. Echter was ons kindje zo hard achteruit gegaan qua gezondheid en was er geen vruchtwater meer waardoor het beeld slecht was. Hij kon het geslacht nu helemaal niet zien. Daarbij is de prognose zo slecht dat het kindje waarschijnlijk binnenkort overlijd. Dinsdag krijg ik een vlokkentest als het nog lukt en hopelijk weten we dan 100% zeker het geslacht en de oorzaak van alle problemen.

Mijn vraag is wat denken jullie wat het geslacht is gezien deze foto( 15 weken) ?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik kan het zo slecht zien, maar wilde jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.

3. Vek

Vek Actief lid

10 mei 2013
    154
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat je op 1 plaatje meer kunt zeggen dan op de meerdere afbeeldingen die de gyn gezien heeft.

Wel wil ik je heel erg veel sterkte wensen met al wat komen gaat!

4. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Bedankt meiden

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik zou het ook niet durven zeggen.

Wel heel veel sterkte in deze onzekere tijd.

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik denk een jongen, het lijkt iig heel veel op wij op onze echo zagen. Maargoed ik ben geen expert.

Ik wil je heel veel sterkte wensen tijdens deze moeilijke en onzekere tijden! Xx

7. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik zie het ook niet helaas.
    Ik wil jullie wel heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd, wat moet dit zwaar voor jullie zijn zeg..

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik kan het ook niet zien, maar wil je wel heel veel sterkte wensen.

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik heb geen ervaring met het zien van jongens iof meisjes dus daar kan ik je niet mee helpen helaas.
    Wel wil je heel veel sterkte wensen in deze heftige tijd

10. MamaCeline

29 jan 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk ook een jongetje.

Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke en onzekere tijd.

11. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Jullie denken precies het tegenovergestelde van wat de gyn dacht 😊

Bedankt allemaal tis allemaal erg onzeker idd. Stopt het hartje zelf of moeten wij de keuze maken tot afbreken want op dit moment lijkt de strijd nutteloos.
    Morgen de vlokkentest ik zie er enorm tegenop. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan naalden. Ik heb altijd gezegt nooit een punctie te willen en tijdens deze zwangerschap al keuze moeten maken ivm afwijkingen bij 11 weken om een vwp te doen bij 34 weken zodat artsen een plan konden maken en mocht de punctie bevalling opwekken ons kindje een kans op overleven had. En dan nu dit maar wachten tot het kindje overlijd en dan na de bevalling onderzoeken geeft niet altijd duidelijkheid. Dus veel keus heb je dan niet en we willen nu duidelijkheid ook voor onze andere kindjes

12. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een slopende tijd voor jullie. Zo verdrietig om mee te moeten maken. Ook een spannende dag voor jullie morgen. Ik vond de vlokkentest echt enorm meevallen, maar ik heb geen angst voor naalden. Vond het ook geen pijn doen. Ik raad je wel aan om vooral niet mee te kijken, want dat vond ik dan wel weer eng. Zo'n naald, die net langs je baby afgaat. Ik hield mijn ogen dicht, en voor ik het wist, zat het erop.

Heel veel succes morgen, ik zal aan je denken en hoop dat het meevalt!
    Sterkte!

14. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder

De vlokkentest is goed gegaan viel idd mee wat je al zei. Het aanprikken was even pijnlijk en het gezoek naar vlokken ook.

Vrijdag krijgen we de uitslag van de sneltest al en over 2 weken volgt de rest( bloed in combi met andere chromosoomafwijkingen )
    Dus nu weer afwachten maar het vruchtwater was nu helemaal weg het hartje klopte nog wel maar prognose is nu zonder uitslagen al heel slecht.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat een vreselijke, slopende tijd.. Heel veel sterkte.. :(

16. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Fijn dat het goed gegaan is. Maar de slechte vooruitzichten zijn natuurlijk vreselijk. Ik leef ontzettend met je mee!

Heel veel sterkte in deze onzekere tijd.

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik denk een meisje, maar ben geen expert. Wat een verschrikkelijke tijd voor jullie, ik wens jullie heel veel licht en liefde :(

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik zou zeggen jongen, maar goed, ben ook maar een leek.
    Maar jeetje zeg, ik zit je berichtjes met een brok in mijn keel te lezen. Wat ontzettend heftig! Wil je/jullie veel sterkte toewensen!

Deel Deze Pagina