Hallo Heb net al een bericht gepost en ik zit zo in onzekerheid dat ik er nog 1 post. Ik heb de 14e december een echo laten maken, zie echo foto hieronder de tekst en ben hierop 4 weken en 3 dagen zwanger. Nu is er helemaal onderin dus onder de grote blaas een baarmoeder te zien en daar in de baarmoeder zit veel slijmvlies (wat een goed teken is) en in die slijmvlies zie je een heeeeeeeeeeel erg klein rondje wat de vruchtzakje was, klopt dit wel en is dit niet klein, oja de echo was toen wel uitwendig. Nu moet ik morgen dus weer voor een echo komen en ben dan 5 weken en 6 dagen zwanger, moet er dan al meer te zien zijn dan deze onderstaande echo en moet er al een vruchtje te zien zijn en ook al hartslag of is dat nog te vroeg? Vinden jullie deze echo van 4 weken en 3 dagen er goed uitzien??? Wat zijn jullie meningen Groetjes Silly29
ik heb niet zoveel verstand van zulke vroege echo's, dus kan er niet veel over zeggen... bij 5+6 moet er al meer te zien zijn! bij mijn vorige zwangerschap zagen we met 5+2 een vruchtje met kloppend hartje, en dooierzakje... bij deze zwangerschap zagen we bij 6+0 (of eigenlijk volgens de metingen nu 5+6) een prachtig mensje en een kloppend hartje... ik hoop dat je iets moois te zien krijgt vandaag!
ik denk dat het er best goed uitziet. Bijna niemand heeft een echo met vier weken 3 dagen. Ongeveer bij de zesde week gaat het hartje kloppen.
hey in mijn vorige zwangerschap had ik echo met 4 en 4 ivm met pijn aan 1 kant en wilde bbz uitsluiten en dat kan wel zo vroeg maar was ook stipje te zien, 2 wken later wel gegroeid maar was mk en im ijn album staat foto met 5 wkn en 4 dgn en was alleen zakje op te zien, t verschilt wel bij de een maar in princiepe zie e pas vanaf 6 wken maar succes en wie weet groeit er gewoon iets moois, ik ehb ook latere eipsrong dus ook iets terug gezet maar de rest klinkt goed toch, succes en hou je moed
Lijkt me een hele goede echo voor dat termijn. Bij veel vrouwen zie je nog niet eens een stipje zo vroeg, maar alleen verdikt baarnoederslijmvlies. Hoe was je 2e echo?