Meiden, Dit is een echo gemaakt met 6+1 weken zwangerschap. Ik weet zeker dat ik deze termijn ben. Bij mijn vorige zwangerschap zagen we met 6+1 direct een vrucht met hartje tijdens de echo, maar nu zat de arts alleen maar te focussen op de dooierzak. Ze heeft dus geen vrucht gezien (of ons er niet op geattendeerd) en dus zagen wij ook geen hartactie. Volgens haar zag alles er goed uit, ook al meet de vruchtzak maar 5+1 (afwijking snel gemaakt volgens haar met de apparatuur). Ze deed de echo ook heel snel, alsof ze er gewoon vanaf wou en alleen ging kijken of de vrucht zich op de juiste plaats heeft ingenesteld, wat dus wel het geval is. Ik mag over 2 weken pas terugkomen voor een 2e echo! Ook heeft ze de foto heel raar gemaakt, want volgens mij zie je helemaal niks op deze echo, terwijl ik wel andere beelden heb gezien met allerlei witte dingen in de vruchtzak. Wat denken jullie ????Hoop of geen hoop meer Bekijk bijlage 39427
Ik heb precies zo'n echo van 5+3. Echt precies hetzelfde. Dus dat is niets om je druk te maken!! Bij deze echo werd ik ook een paar dagen terug gezet. Mijn uitgerekende datum zou volgens de gyn toen 23 april zijn maar is nu naar 18 april verzet. Ook ik wist zeker wanneer de bevruchting/eisprong geweest was dus ik voelde me toen ook erg raar. Heb ook mijn eigen datum (19 april) aangehouden en doe dat nog steeds. Dus ook dat is niet echt iets om je druk te maken. Ik heb mijn volgende echo ook met 7,5 week gehad en toen was er een mooi hartje te zien!! Dat ga jij vast ook zien strakjes.