als je het niet vertrouwd en je wilt bloed laten prikken om je waarde te bekijken,kan dit dan bij de huisarts zelf?of moet je het bloed prikken zelf in zieknhuis doen? ik wil graag bloed prikken,en 2dagen erna weer om te kijken of me waarde stijgt weet iemand hier meer over?
als jij zelf het niet vertrouwd en je gaat met dit verhaal naar de huisarts zal die je niet zomaar bloed laten prikken meestal doen ze dat als je al eerder een miskraam ofzo gehad heb. want het kost hun enorm veel geld zo bloed onderzoek als iedereen het zomaar zou willen omdat ze onzeker zijn. er moet dus vaak een rede zijn waarom zij je zo bloedtest laten doen. maar je kan het altijd gewoon even vragen.
heb hiervoor 4 miskramen gehad,dus vind dat rede genoeg toch? en is niet vreemd dat je dan onzeker bent en ik heb ook geen symptomen,dat is dus ook een rede voor mij te prikken
kijk dan heb je dus een rede en dan denk ik dat ze die bloedtest wel doen hoor deden ze bij mij ook na me MK en BBZ veder zou ik als je bij de gyn loopt hun bellen en vragen om bloedtest en ja onzeker zijn was ik ook ik had ook geen symptonen en zie de kleine zit er nog meestal prikken ze dan en na 1 week gemiddeld opnieuw deden ze hier dus licht er aan hoe hoog de uitslag de eerste keer is ik zou bellen je heb rede zat met 4 miskramen dus bellen maar maar wat ik bedoel als er dus geen miskramen ofzo van te voren aan te pas zijn geweest doen ze neit zomaar een bloedtest snap je ? want iedereen is onzeker maar als je eerdere miskramen heb gehad doen ze het dus weer wel
ja nee ze doen het niet zomaar nee en hier zijn ze al helemala zo dat je niet zomaar een echo of bloed prikken krijgt maar ik ga er op staan,heb al 4x miskramen gehad en wil gewoon even weten of het nu wel goed zit je bent toch geruster als het stijgt ipv daald of langzaam stijgt
ja zeker bij mij 2 keren steeg het niet goed ook bij de bbz niet waarschijnlijk eerste keer ook bbz gehad toen zelf opgelost door mijn lichaam alleen de 2de keer moest ik geopereerd worden met spoed en 3 dagen blijven. was februari en was april weer zwanger toen direct gebeld dat ik zwanger was en dat ik wilde bloedprikken kon gelijk komen van de gyn en kreeg uitslag die zelfde middag en die was erg goed was nog nooit zo hoog geweest bij 4 weken en 3 dagen en toen geprikt bij 6 weken en 2 dagen voor 2de keer .dag erna echo dus ik zou lekker bellen zeker nu je een goede reden heb
zo ik heb is even gebelt ga straks bloed prikken,en volgende week dan weer ben benieuwd is niet garnatie dat het goed zit,maar je hebt fan wel een geruster gevoel als het netjes stijgt he
ooh dat ben ik eigenlijk vergeten te vragen zal ik straks bij het halen van formulier is vragen aan de as van de arts laat ik je gelijk weten zodra ik weer online ben zo kunnen ze toch aan de waarde ook ogeveer weten hoelang je zwanger bent?
ze kunnen ongeveer wel zien aan de waarde bij welke zwangerschap duur het ongeveer hoort ja helemaal precies kunnen ze niet zeggen
ik gok zelf nog heel vroeg maar weet het niet zeker,omdat ik een rommelige ongie had laaste keer en me cyclus een rommel was ook dus ben benieuwd of de waarde klopt met me prille weken zwangerschap hoeveel waarde moet je hebben bij 4weken ogeveer dan?
ooh dat is erg netjes dan,begreep ik dan toch want je bent op en top zonder ellende zwanger dus ik ben benieuwd naar me waarde
ja deze waardes zijn wel goed maar als het wat minder is is het ook goed het verschild per persoon gewoon zo erg bij me andere 2 zwangerschappen zat ik bij 4 en halve week pas op 140 ofzo en dat was gewoon niet goed
ooh echt?dat dat zo erg kan verschillen he? nou ik kan morgenvroeg de waarde horen,dus zal me benieuwen ik moet donderdag weer gaan prikken dan,en dat hoor ik vrijdagmorgen ben benieuwd of het dan gestegen is......ik ga even proberne op te zoeken hoeveel het ongeveer moet stijgen in 2dagen tijd
het stijgt de dubbele waardes dus als je nu op 1500 zou zitten zou die 2 dagen later iets van 3000 moeten zijn
o oke,dat is simpel rekenen dan ja nou ik ben benieuwd hoeveel het dan is zeg morgen brr,kan haast niet wachten,zou een wonder zijn,na 4miskramen dat het nu wel goed zou zijn,kan het haast niet geloven dan denk ik had de hoop eigenlijk al opgegeven,klinkt qruw maar bedoel het anders eigenlijk maar wat een enorm verschil dan ook bij jou zegdie waardes?