Duur uitslag NIPT-test Nederland

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door 2boyss, 19 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    Beste meiden,

Vorige week maandag 11-4 heb ik bloed laten prikken, wat daarna naar het Erasmus ziekenhuis in Rotterdam is gestuurd. We worden gebeld als het mis is en we kunnen een brief op de mat verwachten als de uitslag goed is.

Nu zit ik redelijk in de stress, aangezien mijn jongste zoon Down heeft, en dus bij elk telefoontje zit mijn hartslag meteen op 200 :D.

Nu vroeg ik me af of we echt die twee weken aan moeten houden of dat er mensen zijn die misschien toch eerder uitsluitsel hebben gehad (we hebben twee jaar geleden een NIPT test in België gedaan en daar hadden we voor de aangegeven twee weken wachttijd al de uitslag, vandaar mijn vraag)

2. rimana

rimana Lid

7 apr 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi 2boyss, toevallig heb ik gisteren mijn brief van erasmus rotterdam mogen ontvangen en wij moesten er 8 werkdagen op wachten. Dus in ons geval ietsjes eerder dan 10 werkdagen. Ik snap je stress helemaal! Ik wens jullie dan ook heel veel succes en kracht met het wachten. Ik hoop op een goede afloop!

3. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Rimana,

Super zeg dat alles goed is met je kleintje :) en bedankt voor je antwoord. Ik hoop dat er vanmiddag een brief op me ligt te wachten na het werk!

4. rimana

rimana Lid

7 apr 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi!

Ja is ook echt super!
    Ik hoop ook dat er vanmiddag een mooie brief van Erasmus bij jullie op de mat ligt! Laat je het weten?
    Succes nog met de laatste uurtjes op je werk!

5. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    ik hoop het ook Rimana, wanneer heb jij bloed laten prikken dan? De vrijdag voor mij denk ik? En in het Erasmus zelf of ander ziekenhuis ook?

Ben echt zo zenuwachtig. We hebben een zoontje met Down en daar is verder gelukkig lichamelijk niks mis mee, maar twee zou toch wel heel veel van het goede zijn :)

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Wat verwoord je dat prachtig!
    Ik duim voor jullie op een goede uitslag,en geniet van je lieve kleine man!

7. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je lieve woorden Pipo :)

8. rimana

rimana Lid

7 apr 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi 2boyss, ik had donderdag 7 april bloed laten prikken in een ziekenhuis in Dordrecht. Daarna is het met spoed naar Erasmus gegaan. Ik verwacht dus wel dat je het snel binnen hebt hoor...Succes!

9. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Hoi!

Wij hebben een dochter met down dus voor ons was het ook extra spannend! Ik had dinsdag bloed laten prikken en de maandagavond erna kregen we al een sms! Is wel via het Radboud gegaan. Enne, down is niet zo erg maar twee is wel een beetje veel ja :D. Succes met wachten!

10. rimana

rimana Lid

7 apr 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi 2boyss, en? had je gisteren al bericht ontvangen?

11. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    hoi hoi, vrijdag de stoute schoenen aangedaan en maar gebeld naar het Erasmus.

Gezien de situatie waren ze vol begrip en hebben ze nagekeken of de uitslag er al was. De medewerkster gaf aan dat we de volgende dag de brief op de mat konden verwachten, wat ook gebeurd is :D

Dus hopelijk nu een iets rustigere zwangerschap dan bij de tweede ;)

12. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL

Fijn dat deze uitslag goed was Moosey, hele voorspoedige zwangerschap verder gewenst. :)

13. rimana

rimana Lid

7 apr 2016
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi 2boyss, wat fijn om te horen! Ben erg blij voor jullie! Een hele fijne zwangerschap gewenst verder :):):)

14. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    jij ook he Rimana, geniet ervan!! :)

Deel Deze Pagina