bij de gyn doen ze zobiezo tot 12 weken inwendig... vaak zelfs tot 15 weken.... bij de verloskundige proberen ze vaak uitwendig en als dat niet te zien dan inwendig.
Hier inwendig bij de gyn ook met 9w6d, maar ik heb een klein spekbuikje dus uitwendig was niet voldoende goed te zien.
Hier met 12 weken nog inwendig.. De kleine zat nog erg laag. Er waren uitwendig wel wat dingen te zien. Maar de plaatjes van inwendig waren zoveel beter. Dat wel met een laagje spek op mijn buik...
Ik had bij 8 wkn en een paar dagen een uitwendige echo.Was super duidelijk en een mooi hartje gezien. Ik moest wel met een volle blaas komen.
Schijnt idd ook aan je gewicht en "speklaagje" te liggen maar hier was bij 6w4d de echo uitwendig al heel mooi. (foto's staan in mn album) Een volle blaas schijnt trouwens ook een hoop te kunnen schelen had dus ook aardig wat gedronken. Liefs mij
Ik had hem bij mijn vorige zwangerschap uitwendig en was prima te zien, zelfs al de hartslag kunnen horen! Nu hoop ik weer met 8 wk een echo te kunnen laten maken. Moet tot die tijd sowieso blijven zitten...
bij 8w4d bij de gyn eerst uitwendig. Was al duidelijk een beebje met hartactie te zien. Daarna toch nog inwendig gedaan omdat je het dan toch veel beter kon zien (voor een mooie foto) en ze wat nauwkeuriger kon meten.
ik had met 9w1d inwendig, dit omdat er elke keer een darm voor kwam te liggen toen ze het uitwendig probeerde..
Ik heb mijn eerste echo met 9w3d gehad en heb een inwendige gehad. Uitwendig hebben ze niet eens geprobeerd.
Mijn eerste echo (11wk +2) was inwendig. Ik ben slank en heb eigenlijk geen speklaagje, mijn baarmoeder bleek echter naar achteren gekanteld te liggen waardoor de vk uitwendig niet zo'n mooi beeld zou krijgen. Een goede week later (12wk +4) kon de echo wel uitwendig.