Kunnen jullie met me meekijken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mgx, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgx

mgx Niet meer actief

Hallo dames,

zouden jullie met mijn echo mee kunnen kijken. Ik heb een foto van een filmpje gemaakt die ik heb meegekregen op een USB stick.
    Ik ben geen deskundige maar ik ben niet helemaal lekker weg gegaan na de laatste keer, het lijkt net of er veel te weinig ruimte (vruchtwater) is.

Wat zeggen jullie erover? Lijkt het maar zo omdat het een ongelukkige echo is?

Alvast bedankt:p

2. nuno26

nuno26 Lid

12 feb 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heeft de verloskundige over gezegd dan?

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    op sommige plekken leek het hier ook zo, was vandaag toevallig nog voor een echo. maar ze meten op meerdere plekken :) de zogenaamde pockets

4. mgx

mgx Niet meer actief

Ze ging er heel snel doorheen en zei dat het er goed uit zag. Alleen had ze niks gemeten ofzo, dus ik dacht misschien moet ik voor een second opinion gaan als het me niet lekker zit, wilde het eerst even hier op gooien. Heb zoiets namelijk niet eerder gezien @nuno26

Wat bedoel je met pockets? @beckje

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat zijn bijvoorbeeld bij de nek enz meten ze de vruchtwater hoeveelheid soms (bij een groeiecho en 20weken echo)
    en bij de beentjes

6. mgx

mgx Niet meer actief

Aha! Dank je wel. Nee niks gemeten nu inderdaad en ik hb het gewoon nog niet eerder gezien

7. Soezetje

Soezetje Actief lid

27 okt 2014
    101
    0
    0
    Als je onzeker bent zou ik gewoon even bellen naar de verloskundige om het te vragen.

Deel Deze Pagina